2 خرداد 1394
شماره خبر: 142477

کشف نمایندگی غیراستاندارد تولید و عرضه فیلتر هوای خودروهای سواری در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کشف نمایندگی غیراستاندارد تولید و عرضه فیلتر هوای خودروهای سواری در کرج


نمایندگی غیراستاندارد تولید و عرضه فیلتر هوای خودروهای سواری در کرج کشف شد.
شرکتی در تهران با اعطاء نمایندگی به استان البرز با تحویل وسایل و لوازم و امکانات اولیه به منازل شخصی با وعده دروغین درآمد روزانه 350 هزار تومان اقدام به تولید و عرضه فیلترهای تقلبی می‌کرد.
براساس این گزارش، در پی گزارش و شکایات مردمی مبنی بر تولید و عرضه انواع فیلتر هوای خودروهای سواری (انواع پژو، پراید و ....) اکیپ شعبه سیار تعزیرات حکومتی به طور محسوس و نامحسوس شرکت مذکور را زیر نظر گرفتند. در این راستا و با بررسی‌های محسوس و نامحسوس از آدرس‌های اعلامی شرکت مزبور نهایتا در شهرستان کرج موفق به کشف شرکت یاد شده شدند که پس از تحقیقات لازم مشخص گردید شرکتی در تهران با اعطای نمایندگی به استان البرز با تحویل وسایل و لوازم و امکانات اولیه به منازل شخصی با وعده دروغین درآمد روزانه 350 هزار تومان اقدام به تولید و عرضه فیلترهای تقلبی می‌کرده که بلافاصله پرونده مقدماتی تشکیل و جهت اظهار نظر دقیق و صحیح کارشناسی به کارشناسان استاندارد و سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شد.
این گزارش همچنین از صدور جریمه نقدی برای یک تعویض روغنی خبر داد و آورده است: یک واحد صنفی تعویض روغن خودروهای سواری در کرج به اتهام تقلب در کسب و فروش روغن‌های تقلبی به 36 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود