11 خرداد 1394
شماره خبر: 143151

اورژانس هوایی البرز در مراسم ارتحال امام(ره) بکارگیری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اورژانس هوایی البرز در مراسم ارتحال امام(ره) بکارگیری می‌شود


رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه اورژانس هوایی البرز در مراسم ارتحال امام(ره) بکارگیری می‌شود، گفت: ۱۷ بیمارستان در بخش خصوصی و دولتی در سطح استان برای این ایام در حالت آماده‌باش قرار دارد.
کوروش سلیمی در مراسم ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در محل استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: 17 بیمارستان در بخش خصوصی، دولتی و تامین اجتماعی در سطح استان البرز برای این ایام در حالت آماده‌باش قرار دارد. وی با بیان اینکه بیمارستان‌های سطح استان البرز از تاریخ 12 لغایت 16 خرداد در حالت آماده‌باش هستند، افزود: متخصصان جراحی، ارتوپد، مغزواعصاب در این ایام در بیمارستان‌ها حضور دارند. رئیس مرکز فوریت پزشکی البرز با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته در نظر داریم در این ایام بیمارستان‌ها ظرفیت تخت خالی را داشته باشند، گفت: خوشبختانه نگرانی از جهت تامین خون وجود ندارد. سلیمی با تاکید بر اینکه یک دستگاه اتوبوس خون‌گیری در اختیار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) قرار دارد، اظهار داشت: 51 دستگاه آمبولانس در این ایام به ارائه خدمات می‌پردازند. وی با اشاره به اینکه 8 دستگاه آمبولانس پشتیبان نیز در نظر گرفته شده ، خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی نیز برای این ایام در نظر گرفته شده تا در مواقع لازم از آن استفاده شود.
3 هزار زائر از ساوجبلاغ برای حضور در مرقد امام از این شهرستان اعزام می‌شود
همچنین معاون امور شورهای استانداری البرز با بیان اینکه جلسات ستاد ارتحال استان البرز تا کنون 17 بند مصوبه داشته است، افزود: بیش از 17 هزار و 500 زائر از استان البرز به مرقد امام (ره) اعزام می‌شود. محمدصالح ضیایی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید اقدامات لازم را نسبت به تشکیل ستاد فرعی در شهرستان‌های مربوطه انجام دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور میهمانان خارجی برای شرکت در این مراسم، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مترجم در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. ضیایی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید گزارش عملکرد خود را تا 17 خرداد ماه ارائه دهند، گفت: امید است نیروی انتظامی همانند سنوات گذشته تمهیدات لازم برای ایجاد امنیت ترافیکی را در نظر بگیرد. وی با بیان اینکه مراسم ارتحال حضرت امام(ره) امسال با نیمه شعبان مقارن شده است، اظهار داشت: کلیه دستگاه‌های اجرایی باید متناسب با این دو ایام برنامه‌های خود را اجرا کنند. معاون مدیرکل امور شوراهای استانداری البرز با اشاره به اینکه فرمانداری‌ها باید تعداد اتوبوس‌های مورد نظر خود را اعلام کنند، بیان کرد: به طور مجزا 3 هزار زائر از ساوجبلاغ برای حضور در مرقد امام از این شهرستان اعزام می‌شود. وی با بیان اینکه باید محل اسکان زائران توسط فرمانداران مورد بازدید قرار بگیرد، گفت: این مراکز باید تحت نظر نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت مورد نیاز قرار بگیرد.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود