18 خرداد 1394
شماره خبر: 143446

متهمان قتل "ستوان‌یکم شهید جواد مرادی" دستگیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

متهمان قتل "ستوان‌یکم شهید جواد مرادی" دستگیر شدند


دادستان شهرستان کرج از دستگیری متهمان قتل "ستوان‌یکم شهید جواد مرادی" خبر داد.
حاجی‌رضا شاه‌کرمی، اظهار داشت: قاتل "ستوان‌یکم شهید جواد مرادی" دستگیر شده است. وی با بیان اینکه در روز حادثه 4 نفر در اتومبیلی که وارد درگیری با خودرو گشت انتظامی شده است حضور داشته‌اند، بیان کرد: دو نفر از این 4 نفر قبل از دستگیری خودکشی کرده‌اند. دادستان شهرستان کرج با بیان اینکه دو نفر دیگر که در این حادثه حضور داشته‌اند دستگیر شدند، افزود: این دو نفر در شهرستان خرم‌آباد دستگیر شدند.
فرد دستگیر شده به قتل "ستوان‌یکم شهید جواد مرادی" اعتراف کرده است
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار داشت: قاتل "ستوان‌یکم شهید جواد مرادی" از شهدای نظم و امنیت نیروی انتظامی که در درگیری با سارقان مسلح به فیض شهادت نائل شد دستگیر شده است.
فرمانده انتظامی استان البرز افزود: فرد دستگیر شده به قتل "ستوان‌یکم شهید جواد مرادی" اعتراف کرده است. وی ادامه داد: جزئیات بیشتر از این دستگیری به رسانه‌ها منتقل می‌شود. 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری "ستوان‌یکم شهید جواد مرادی" با خودروی گشت پلیس آگاهی استان البرز به یک دستگاه خودروی پراید با چهار سرنشین مشکوک شد و دستور ایست صادر می‌کند اما خودروی مذکور بدون توجه به فرمان ایست پلیس به سرعت خود افزوده و متواری می‌شود. سپس در این تعقیب و گریز ستوان‌یکم شهید جواد مرادی به درجه رفیع شهادت نائل شد.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود