28 خرداد 1394
شماره خبر: 144049

دولت "تدبیرو امید" با مردم صادق است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دولت "تدبیرو امید" با مردم صادق است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت همواره تلاش کرده تا با مردم صادق باشد و اعتماد مردم بهترین پشتوانه برای دولت است که در نتیجه صداقت حاکم شده است.
محمود واعظی درنشست شورای اداری استان البرز افزود: با توجه به نامگذاری امسال بعنوان سال همدلی همزبانی دولت و ملت ، درتلاش برای تحقق این امر مهم هستیم و این همدلی بین قوای سه گانه تحت لوای رهبری در جامعه حاکم است. وی افزود: دولت همواره تلاش کرده تا با مردم صادق باشد و اعتماد مردم بهترین پشتوانه برای دولت است که در نتیجه صداقت حاکم شده است.
وزیر ارتباطات با اعلام اینکه دولت درتلاش برای عملی کردن انچه که با مردم عهد بسته است گفت: دولت همواره قدردان اعتماد مردم است. وی افزود: دو محور معیشت و مسایل اقتصادی،سامان بخشی به روابط خارجی را از اولویتهای کاری دولت "تدبیرو امید" عنوان کرد. واعظی اضافه کرد: کاهش تورم کشور از 40 به 16 درصد رسیدن کشور به رتبه کسب و کار 22 از جمله تلاشهای اقتصادی انجام شده دراین زمینه است . وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات معیشتی مردم دولت تلاش کرده تا با روشهای سلامت بیمه 10 میلیون نفر را بصورت رایگان بیمه کند و تمام همت خود را برای رونق کسب و کار مردم بکارگرفته ایم.
سامان بخشی به روابط خارجی
وزیرارتباطات سامان بخشی به روابط خارجی را ازدیگر اولویتهای کاری دولت خواند و افزود: ایران از نظر ژئو استراتژیک جایگاه بالایی دارد و امروز کلید حل مسایل در منطقه دردست ماست و کشورهای همسایه به این نتیجه رسیده اند که بدون یاری ایران اسلامی مشکلاتشان حل نخواهد شد. واعظی با اشاره به مذاکرت 5+1 ضمن قدردانی به تلاشهای تیم مذاکره کننده یادآورشد: انچه این تیم انجام می دهد در چارچوب فرامین قانون اساسی و دولت است و این تیم بدون حمایت مقام معظم رهبری و مردم موفق نمی شود. وی گفت: یک طرف مذاکره کشور مقاوم ایران و طرف دیگر ابرقدرتهای جهانی هستند و دغدغه ای که امروز درمجلس شورای اسلامی شاهد بودیم همان دغدغه نظام و رهری است .
هشت برابری پهنای اینترنت البرز
وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات در ادامه به وضعیت استان البرز پرداخت و افزود: در دوسال گذشته پهنای اینترنت البرز هشت برابر شده و سیستم انتقال های استان به شش برابر افزایش یافته است .
وی خاطرنشان کرد: مرکزداده استان البرزتا پایان سالجاری راه اندازی می شود که در تولید محتوا و خدمات دولت الکترونیک با سرعت بیشتری کار را پیش می برد. واعظی اضافه کرد: پس از گیلان البرز استانی است که تمام روستاهای آن دارای ارتباطات شده و این استان امروز رتبه 11 را در اینترنت دارد. وزیرارتباطات با اعلام اینکه گسترش جمعیت ازویژگیهای خاص البرز است ادامه داد: بنابراین با این رشد جمعیت نیازبه تلفن ثابت در این استان نوپا بسیار محسوس است. فیبرنوری ، هوشمندسازی جادهها و ایجاد شرایط ارتباطی مناسب برای مواقع بحرانی به پیشنهاد استاندارالبرز ازدیگرموضوعاتی بود که وزیرارتباطات فناوری اطلاعات به توضیح ان پرداخت و ادامه داد: طرحهای فیبرنوری در این استان به جد دنبال می شود و توسعه دولت الکترونیک فقط از وظایف وزارت ارتباطات نیست . واعظی افزود: منطقه پیام و فرودگاه پیام دراستان البرز ظرفیت قابل توجهی است که دریک سال گذشته مورد توجه د ولت قرار گرفته و براساس اولویتها توجه ویژه ای به این استان دربحث ارتباطات خواهد شد. دراین نشست غلامرضا حمیدی بعنوان مدیرکل ICT استان البرز معرفی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود