1 تیر 1394
شماره خبر: 144273

پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور البرز به بهره برداری می رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور البرز به بهره برداری می رسد


رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز از افتتاح 8 طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی در سال جاری خبر داد و گفت: تلاش می کنیم این پروژه ها با 60درصد پیشرفت فیزیکی و با حمایت مقام عالی دانشگاه در سال جاری افتتاح شود.
دکتر قره با بیان این مطلب اظهار داشت: تالار فرهنگی عاشورا - سر درب اصلی- مجتمع آزمایشگاهی جهادگران - سالن کارگاهی و آزمایشگاهی غدیر و سالن ورزشی امام رضا (ع) در دانشگاه پیام نور کرج، سالن ورزشی امام رضا (ع) و سالن غذا خوری دانشجویان در دانشگاه پیام نور ماهدشت، سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور اشتهارد از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری می رسد.
معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن تقدیر از استانداری البرز در راستای حمایت از عملیاتی شدن این طرح ها گفت: با تلاش به عمل آمده در اواخر سال93 دانشگاه موفق به دریافت یک میلیارد و صد میلیون ریال از استاداری البرز برای تکمیل پروژه تالار فرهنگی عاشورا شد. جلیلی افزود: جهت پیشبرد رسالت فرهنگی دانشگاه، با تنی چند از خیرین نیز مذاکراتی در خصوص ساخت مسجد و مجموعه فرهنگی به متراژ حدود 1000 متر مربع در دانشگاه پیام نور مرکز کرج، انجام شده است که امیدواریم این مذاکرات به نتایج عملی منجر شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود