1 تیر 1394
شماره خبر: 144282

اجراي ٥٩٩ مورد طرح فلاح براي مددجويان كميته امداد البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجراي ٥٩٩ مورد طرح فلاح براي مددجويان كميته امداد البرز


طی یکسال گذشته ، طرح فلاح كميته امداد استان البرز با ٥٩٩ برنامه براي ١٤ هزار و ٩٨ نفر از جامعه هدف مشمول طرح ، بمنظور ارتقای سطح باورهای دینی و تعمیق آنها برگزار شد.
علی سالارکیا مدير کل كميته امداد البرز با بيان اين خبر گفت : طرح فلاح ، در راستاي طرح نظام جامع خانواده و براي مددجويان تحت پوشش علاقمند كميته امداد اجرا مي شود. وي با بیان اینکه در قالب این طرح ، جلسات مذهبی در منازل مددجویان تحت حمایت تشکیل میگردد ، افزود : فلاح یکی از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است که در راستای تعمیق باورهای دینی خانواده‌های تحت حمایت برگزار میشود. اين مسئول اظهار داشت : در این جلسات مبلغان دینی و روحانیون ضمن تبیین احکام دینی و مسائل شرعی ، مباحثی را در ارتباط با مناسبت‌های مذهبی و مسائل روزاجتماعی با حضور در شبكه هاي تشكيل يافته بیان می‌کنند .سالارکیا تصريح كرد: طرح فلاح با هدف حفاظت خانواده‌های تحت از هجمه‌های فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی آنها در ارتباط با مسائل دینی ، نخست در سطح خانواده‌های آسیب‌‌دیده ، سپس در میان خانواده‌های آسیب‌پذیر و در نهایت در سطح خانواده‌های در معرض آسیب به اجرا گذاشته می‌شود. مدير کل كميته امداد استان البرز يادآور شد : برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی و مناسبت هاي ملي و در ایام سوگواری ائمه معصومين (ع) و نیز جشن‌هایی به مناسبت ایام ولادت این بزرگواران از جمله برنامه‌های اجرا شده در قالب طرح فلاح است.
سالارکیا با اشاره به اینکه هزینه های برگزاری این جلسات توسط کمیته امداد تامین میشود ، بيان كرد : نحوه اجرای طرح فلاح عمدتا به صورت هيئتی برگزار مي گردد. گفتنی است درماه مبارک رمضان طرح فلاح با فروغ ، جدیت و استقبال بیشتری انجام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود