2 تیر 1394
شماره خبر: 144334

رسانه و ماهواره ابزارهای دشمن در جنگ نرم هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 رسانه و ماهواره ابزارهای دشمن در جنگ نرم هستند


فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) البرز گفت: رسانه و ماهواره ابزارهای دشمن در جنگ نرم هستند و باید در خصوص مبارزه با این ابزارها برنامه‌ریزی کنیم.
سردار علی استادحسینی با بیان اینکه در سال گذشته سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز به صورت عملی به جمع‌آوری ماهواره پرداخت، اظهار داشت: معتقدیم که سرمنشا بسیاری از معضلات جامعه ماهواره است. وی با اشاره به اینکه سال گذشته مضرات ماهواره را برای مردم بیان کردیم، افزود: از راه‌های مختلف مردم را از مضرات ماهواره آگاه کردیم و آن‌ها با این آگاهی تصمیم به کنار گذاستن ماهواره گرفتند. فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی( ع) البرز با اشاره به اینکه این اقدام ما یک اقدام جهادی بود، متذکر شد: سال گذشته مردم 2 هزار ماهواره را به سپاه تحویل دادند.
استادحسینی با بیان اینکه در مقابل اینکه مردم ماهواره خود را تحویل می‌دادند یک دستگاه دیجیتال را به آن‌ها می‌دادیم، گفت: اگر دستگاه‌های دیجیتال بیشتری داشتیم، ماهواره‌های بیشتری را جمع می‌کردیم. فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه برای خرید دستگاه‌های دیجیتال دیگر بودجه‌ای نداشتیم، اظهار داشت: مردم رغبت داشتند که ماهواره‌های خود را تحویل دهند چون معتقد بودند به خانواده‌شان لطمه می‌زند. وی با بیان اینکه شب‌های جمعه در 17 پارک با همکاری شهرداری برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کنیم، بیان کرد: جمعه‌ها نشست خانواده را برگزار می‌کنیم و‌ مضرات ماهواره‌ را در آنجا بیان می‌کنیم. فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کار فرهنگی بدون استفاده از اجبار نتیجه می‌دهد، متذکر شد: تاثیرات این اقدامات فرهنگی در امور دیگر نتیجه می‌دهد.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود