3 تیر 1394
شماره خبر: 144450

ساکنان منطقه ولیعصر کرج از افت شدید فشار آب رنج می برند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساکنان منطقه ولیعصر کرج از افت شدید فشار آب رنج می برند


ساکنان منطقه ولیعصر تا میدان والفجر در شهرستان کرج از افت شدید فشار آب رنج می برند و با توجه به فصل گرما دچار مشکلات فراوانی شده اند.
یکی از ساکنان منطقه ولیعصر کرج در پی تماس از افت فشار شدید آب در این منطقه خبر داد. این شهروند مدعی شد که مسئولان مربوطه دلیل افت فشار آب را آسیب دیدگی لوله ها اعلام کرده اند و گفته اند در صدد تعمیر لوله ها هستند. با توجه به فصل تابستان و گرمای هوا این موضوع را از شرکت آب و فاضلاب استان پیگیری کردیم. علیرضا لرستانی مدیر اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفتگو با مهر در پاسخ به این پرسش که چرا بسیاری از شهروندان ساکن در منطقه ولیعصر تا میدان والفجر از افت فشار آب در این منطقه ناراضی هستند، گفت: طبق آیین نامه وزارت نیرو فشار متعارف آب تا طبقه دوم آپارتمان ها است. وی در ادامه اضافه کرد: در مجتمع های مسکونی بیشتر از دو طبقه نیاز به راه اندازی پمپ آب است مخزن پمپ آب نیز برای هر واحد خانگی 250 لیتر باید باشد.
لرستانی گفت: در شرایط عادی فشار آب جوابگوی شهروندان است ولی در فصل گرما به علت اینکه فشار آب پایین می آید با افت فشار آب مواجه می شویم. این مسئول دلیل افت فشار آب را مصرف بالای برخی از شهروندان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر منطقه ولیعصر و میدان والفجر از سوی شرکت آبفای استان البرز با مشکلی مواجه نیست و افت فشار آب در این فصل سال عادی است.
لرستانی با اشاره به مصرف بالای آب توسط شهروندان در فصل تابستان گفت: شرایط منابع آبی کشور در مرز بحران است به همین منظور مردم باید در همه فصول به خصوص فصل تابستان در مصرف آب صرفه جویی کنند. این مسئول در پایان گفت: شهروندان در این فصل با رعایت و صرفه جیی از سالم بودن لوله های آب مطمئن شوند و از شستن خودرو خودداری کنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود