13 تیر 1394
شماره خبر: 145019

۶۹۵ پرونده تخلف در ماه رمضان وارد تعزیرات حکومتی البرز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

۶۹۵ پرونده تخلف در ماه رمضان وارد تعزیرات حکومتی البرز شد


مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی البرز از اجرای طرح ضربتی رسیدگی به تخلفات فروش در ماه رمضان خبر داد و گفت: ۶۹۵ فقره پرونده تخلف برای رسیدگی به مجموعه تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.
علی اکبر مختاری ضمن اشاره به انجام طرح ضربتی رسیدگی به تخلفات فروش در ماه مبارک رمضان در استان البرز اظهار کرد: این طرح ۱۵ روز قبل از شروع ماه رمضان آغاز شد و از آن زمان تا کنون در دو مرحله در ۴ و ۱۱ تیرماه، آمارگیری هایی انجام شده است. وی با اشاره به اینکه در این مدت به پرونده های متخلفان رسیدگی شده است، گفت: در راستای اجرای این طرح، ۶۹۵ فقره پرونده تخلف وارد مجموعه تعزیرات حکومتی استان شده است. به گفته این مسئول پرونده های مورد بررسی و نظارت در این طرح شامل تخلفات در فروش زولبیا و بامیه، میوه و سبزی، مرغ و گوشت و همچنین تخم مرغ بوده است.
واحدهای متخلف در صورت استمرار تخلف، تعطیل می شوند
مختاری در ادامه به تخلفات صورت گرفته در صِنف نانوایی ها اشاره کرد و گفت: برخی نانوایی ها در استان آرد آزاد و برخی دیگر آرد یارانه ای دریافت می کنند ولی در این میان برخی نانوایان آرد یارانه ای را به واحدهای نانوایی آزادپز می فروشند. وی در ادامه با اشاره به اینکه پرونده های نانوایی های متخلف در حال بررسی است، گفت: آردهای فروخته و مبادله شده توسط نانوایی های متخلف به شرکت غله برگشت داده شده تا در شبکه مجاز آرد توزیع شود. مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز در پایان بیان کرد: افراد متخلف جریمه خود را در مرحله اول به صورت نقدی پرداخت می کنند و در صورتی که نسبت به تخلف بی اعتنایی کنند واحد آنها تعطیل می شود.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود