16 تیر 1394
شماره خبر: 145223

روزنامه پیام سپیدار نشریه ارزشی و حرفه ای استان البرز است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

روزنامه پیام سپیدار نشریه ارزشی و حرفه ای استان البرز است


معاون اجتماعی نیروی انتظامی البرز در بازدید از روزنامه پیام سپیدار گفت: روزنامه پیام سیپدار روزنامه ارزشی و حرفه ای البرز است که با مدیریت خوب مجموعه توانسته از جمله نشریات سرآمد استان باشد.
سرهنگ محمدرضا خسروی افزود: این روزنامه با مدیریت عالی و با استفاده از پرسنل خبره از جمله پتانسیل های موجود در استان البرز است که امیدوارم بتوانیم همکاری تنگاتنگی با این مجموعه داشته باشیم. وی اظهار داشت: اصحاب رسانه در حوزه قلم و نیروی انتظامی در حوزه حفظ امنیت فعالیت می کنند از این رو رسانه یار و همراه نیروی انتظامی در اشاعه فرهنگ و امنیت است. وی خاطر نشان کرد: اگر در سال گذشته توانستیم بخشی از سرقت را کاهش بدهیم به دلیل همکاری با اصحاب رسانه بوده است. معاون اجتماعی نیروی انتظامی البرز یکی از اهداف راهبردی نیروی انتظامی را ارتباط با رسانه دانست و بیان داشت: جلوگیری از رانت خبری از جمله اهداف نیروی انتظامی است و از این رو این است شرافت و اصول خبرنگاری در حوزه فرهنگی رعایت شود. سرهنگ خسروی در ادامه گفت: با همکاری رسانه می توانیم از تبدیل مسائل اجتماعی به مسائل امنیتی جلوگیری کنیم و این امر جز همکاری تنگاتنگ با رسانه محقق نخواهد شد.
مهدی جعفری مدیر مسئول روزنامه پیام سپیدار نیز با ارائه گزارشی از استراتژی این نشریه گفت: روزنامه پیام سپیدار به دور از جناح های سیاسی همواره یار و یاور نیروی انتظامی است و تلاش برای تحقق اهداف نیروی انتظامی در ایجاد نظم و انظباط اجتماعی با انعکاس اخبار و اطلاع رسانی صحیح به دور از سیاه نمایی و منفی گرایی را دستور کار خود قرار داده است . جعفری عملکرد معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز را در ارتباط گیری با رسانه های استان بسیار مثبت و رو به جلو توصیف کرد و گفت: به طبع باید تلاش کنیم از رانت خبری جلوگیری و از ایجاد مسائل اجتماعی به مسائل امنیتنی جلوگیری کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود