18 تیر 1394
شماره خبر: 145251

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در کرج برگزار شد


جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در کرج با حضور مسئولان استانی در استانداری البرز برگزار شد.
جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور فرماندار شهرستان کرج، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز و برخی از مسئولان شهرستان در کرج در سالن شهدای دولت محل استانداری البرز برگزار شد. محمد تقی ایرانی با اشاره به اینکه روز قدس از حساسیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تداوم آن توسط مقام عظمای ولایت این روز برای همه مسلمانان جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ایرانی ادامه داد: مردم مسلمان ایران هر سال راهپیمایی این روز را به شکوه و عظمت برگزار می کنند همچنین این مراسم در همه کشورهای مسلمان و تعدادی از کشورهای غیر مسلمان برگزار می شود. وی ادامه داد: با توجه به ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس علیه کشورهای مظلوم جهان بیش از پیش نمایان شده است راهپیمایی روز قدس امسال باید از شکوه عظمت ویژه تری برخوردار باشد تا وحدت و همدلی مسلمان را به جهانیان اعلام کنیم. به گفته این مسئل در سطح شهرستان جلسات متعددی برگزار و همه برنامه ها به همه دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است.
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در البرز اطلاع رسانی شد
در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی رییس شرای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه شرایط روز قدس امسال با سال های دیگر متفاوت است، عنوان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس از ارزش والایی برخوردار است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: روز قدس یک حرکت جهانی است و حتی غیر مسلمانان با دیدن ظلم صهیونیست ها و برای دفاع از حق مظلومان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند. به گفته این مسئل مسیرهای راهپیمایی مشخص و در سطح استان اطلاع رسانی خوبی شده است.
وی گفت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کرج از میدان شهدا شروع شده و به سمت میدان توحید و سه راه امامزاده حسن و به مصلی کرج ختم می شود. حجت الاسلام روحی یزدی عنوان کرد: در سراسر استان راهپیمایی راس ساعت 11 صبح شروع شده و ساعت 12 سخنران های قبل از خطبه نماز جمعه شهرستان ها و همچنین مرکز استان سخنرانی خود را آغاز خواهند کرد.
پایگاههای انتقال خون در روز قدس فعال هستند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: طبق هماهگی های انجام شده هیچ خودرویی در مسیر راهپیمایی پارک نخواهد کرد و از ورود خودروهای متفرقه حامل سیستم صوتی به مسیر راهپیمایی جلوگیری می‌شود. این مسئول بیان کرد: در شهرستان کرج کارها را تقسم کرده و برای هر کدام از دستگاههای ذیربط صورت جلسه ای ارسال کردیم. وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی تونل مهر برای ایجاد هوایی مطبوع برای روزه‌ داران نیز در این مراسم در نظر گرفته شده است، گفت: برای رفاه حال روزه داران عزیز با همکاری شهرداری کرج قرار است در 5 نقطه از مسیر راهپیمایی تونل مهر پاش مستقر شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان گفت: بنا به درخواست شهروندان عزیز پایگاه‌های انتقال خون نیز در مسیر راهپیمایی مستقر می ‌شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود