20 تیر 1394
شماره خبر: 145302

مردم قهرمان البرز برتفکر پلید صهیونیسم جهانی خط بطلان کشیدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 مردم قهرمان البرز برتفکر پلید صهیونیسم جهانی خط بطلان کشیدند


مردم غیور و قهرمان استان البرز با حضورپرشور و گسترده خود درراهپیمایی با شکوه روز قدس بار دیگر با محکوم کردن نسل کشی در سرزمین اسلامی فلسطین، بر تفکر پلید صهیونیسم جهانی خط بطلان کشیدند.
مردم روزه دار و مومن شهرستان های کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد، اشتهارد ، فردیس و طالقان استان البرزهمزمان با سراسر میهن اسلامی به صحنه آمدند و جنایات رژیم کودک کش صهیونیسم را در خاک فلسطین محکوم کردند. قشرهای مختلف مردم اعم از بازاریان و اصناف، کشاورزان و روستاییان ، دانش آموزان و دانشجویان ، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، مسوولان و دیگر قشرها با تشکیل صفوف منظم و منسجم بار دیگر به ندای تاریخی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حماسه وصف ناپذیری آفریدند. مردم و مسوولان استان البرز با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل و مرگ بر انگلیس، سالها مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین و غزه را فریاد زدند. کشتارمردم مظلوم سرزمین های اسلامی عراق ، سوریه و یمن به دست تکفیری ها و آل سعود در این راهپیمایی محکوم شد. راهپیمایان استان البرز نیز بر اتحاد و همدلی مسلمانان جهان در برابر استکبار جهانی، صهیونیست ها و عوامل دست نشانده آنها تاکید کردند.
در آیین راهپیمایی کلانشهراستاندار البرز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، فرماندارکرج، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسوولان، راهپیمایان را همراهی کردند. مفاد قطعنامه سراسری راهپیمایی روز قدس درمیان تکبیر رسای مردم خداجوی استان البرز تایید شد. در پایان راهپیمایی با شکوه روز قدس ، مردم روزه دار استان البرز برای اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلاها صفوف منظم و مسنجم تشکیل دادند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود