21 تیر 1394
شماره خبر: 145387

بازار مسکن کرج همچنان در رکود به سر می‌برد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بازار مسکن کرج همچنان در رکود به سر می‌برد


رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج گفت: جو حاکم بر بازار مسکن در کرج در فصل بهار امسال نیز راکد بود.
محمد قمی، گفت: مشاوران املاک در بازار مسکن کرج با مشکل نرخ کمیسیون مواجه هستند؛ چراکه این نرخ با وجود اینکه سه سال از جدایی استان البرز از تهران می‌گذرد، با تهران متفاوت است.
وی افزود: این نرخ در کرج همان مبلغ سه سال پیش در تهران هست و افزایش نیافته است و از اعضاء محترم کمیسیون نظارت درخواست داریم در جهت رساندن نرخ کمیسیون کرج به نرخ تهران اقدامات لازم را انجام دهند. محمدی خاطرنشان کرد: از مامورین مالیاتی درخواست داریم با توجه به رکود دو ساله بازار مسکن، مالیات مشاورین املاک را بر درآمد آنها اعمال کنند نه مالیات بر تشخیص ممیز.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج ادامه داد: جو حاکم بر بازار مسکن در کرج در فصل بهار امسال نیز راکد بود و تغییر چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل نداشته است. قمی گفت: مشاورین املاک مجوزدار در کرج حدود چهار هزارو 660 واحد است و 100 واحد نیز بدون مجوز هستند و نمی‌توانند فعالیت کنند ولی امسال به علت نداشتن جواز و طرح شکایت، تعداد زیادی مشاور املاک نیز در کرج پلمب شده است ولی به علت تعداد زیاد آن‌ها آمار دقیقی در دست نیست. رئیس اتحادیه املاک کرج درپایان یادآورشد: از شهروندان محترم خواستاریم که حتما به مشاورین املاک مجاز مراجعه کنند و بعد مراجعه حتما برگه قرار داد و رسید را از آنها دریافت کنند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود