21 تیر 1394
شماره خبر: 145401

آمریکا با فشار اسرائیل مذاکرات را به نحوی بهم زدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آمریکا با فشار اسرائیل مذاکرات را به نحوی بهم زدند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مذاکرات داشت به نتیجه می رسید از شب گذشته صهیونیستها وارد عمل شدند و از مجامع و سازمانهای جهانی استفعا داده اند و آمریکا را تحت فشار قرار داند و مذاکرات را به نحوی بهم زدند .
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی در سخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه مهرشهر ضمن تقدیر از حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی اظهارداشت: قرآن کریم در خصوص قوم بنی اسراییل بسیار اشاره داشته اما داستان امروز ما در باره یهود به صد سال پیش بر می گردد. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود:یک تفکر مذهبی با یک اراده سیاسی تلفیق شده از این ازدواج خبیثت، مولودی می شود بنام اسراییل. حجت الاسلام تویسرکانی قوم یهود را یک قوم مکار و حیله گر نامید و تصریح کرد: این جمعیت کمتر از ۲۰ میلیون نفری یهود خیلی پیجیده هستند، بطور مثال، مذاکرات داشت به نتیجه می رسید از شب گذشته صهیونیستها وارد عمل شدند و از مجامع و سازمانهای جهانی استفعا داده اند و آمریکا را تحت فشار قرار داند و مذاکرات را به نحوی بهم زدند . مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دو واقعه بزرگ در تاریخ بشریت که در آن ۷۰ میلیون نفر انسان کشته شدند، که اهداف اسراییل را تامین کنند، تصریح کرد:۱۰میلیون در جنگ جهانی اول و ۶۰ میلیون در جنگ جهانی دوم بود که حاصل آن منجر به فرو پاشی ۳ امپراطوری شد، و اولین آن عثمانی بود.
وی خاطر نشان کرد: بعد از متلاشی شدن امپراطوری عثمانی متلاشی شد، و انگلیس قیّم فلسطین شد. وی در بخش دیگر از سخنانش تصریح کرد:به موازت شکل گیری اسراییل وهابیت در حجاز شکل گرفت، دو نقطه ای که در آخر الزمان دارای ویژگی مهمی است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد:آل سعود همان آل یهود است از نظر انگیزه، ثروت ،تفکر هر دو یکی است و برای نابودی اسلام شکل گرفتند!

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود