21 تیر 1394
شماره خبر: 145421

تریلی سیار نمایش با اجرای «گروفالو» از البرز حرکت می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تریلی سیار نمایش با اجرای «گروفالو» از البرز حرکت می‌کند


مدیر کانون پرورش فکری استان البرز گفت: تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه عید سعید فطر و سفر تابستانی با اجرای نمایش «گروفالو» از استان البرز حرکت می کند.
علیرضا جلالی با اعلام این خبر، اظهار کرد: تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه عید سعید فطر، سفر تابستانی خود را با اجرای نمایش «گروفالو» در استان البرز آغاز می کند. مدیر کانون پرورش فکری استان البرز ادامه داد: اجرای دوباره نمایش «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» پس از پایان شبهای قدر از صبح روز یکشنبه ۲۱ تیرماه تا ۵ شنبه ۲۵ تیرماه سال جاری در این مرکز هر روز ساعت ۱۰ صبح و ساعت ۲۰ هر شب با هماهنگی قبلی به صورت رایگان اجرا می ‌شود. وی در ادامه با اشاره دور تازه‌‌ حرکت تریلی سیار نمایش کانون از روز ۲۲ تیرماه گفت: نمایش «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف ‌زاده در ۲ نوبت صبح و شب در مناطق مختلف استان البرز اجرا می شود. جلالی افزود: بر اساس برنامه‌ اعلام شده از سوی مرکز تئاتر کانون این گروه نمایش در روز ۲۲ تیر از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ صبح در کانون امام علی(ع) منطقه عظیمیه کرج به اجرا می پردازد و در نوبت دوم از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ شب در پارک خانواده ماهان اجرا دارد.
وی گفت: بر همین اساس برای دومین روز از سفر تریلی سیار نمایش کانون به استان البرز نیز در نوبت صبح در سالن فردوس در چهار راه گلزار کرج و در نوبت شب در پارک بوستان خیابان شهید بهشتی پیش بینی شده است . مدیر کانون پرورش فکری استان البرز بیان کرد: در عین حال در سومین و آخرین روز سفر به استان البرز کودکان و نوجوانان مناطق ساوجبلاغ در نوبت صبح در کانون کوثر این شهرستان میزبان گروه نمایش‌ هستند و در نوبت شب نیز در پارک تندرستی فردیس برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود. جلالی در پایان گفت: بر اساس جدول زمان‌ بندی برنامه‌ها، مقصد بعدی این تریلی در این دور از سفرها تا ۱۴ مرداد ۹۴ استان‌های قزوین، زنجان، آذربایجان‌غربی و شرقی خواهد بود و پس از آن با نمایش «مترسک» به کارگردانی امیر مشهدی عباس به سوی استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان به سفرهای خود ادامه می‌دهد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود