3 مرداد 1394
شماره خبر: 146066

مردم نیکوکار البرز 33 میلیارد ريال صدقه پرداخت نمودند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مردم نیکوکار البرز 33 میلیارد ريال صدقه پرداخت نمودند


مردم خير و نيكوكار استان البرز طی 4 ماهه نخست سالجاری 33 میلیارد ريال صدقه به 210 هزار صندوق صدقات در سطح اين استان واريز كردند.
علي سالاركيا مدير كل با بيان اين خبر اظهار داشت : جمع آوري صدقات در راستاي عمل به سنت هاي حسنه و با هدف حل مشكل محرومان و نيازمندان جامعه انجام مي گردد. وي تصريح كرد: کمک های مردمی صرف تامین نیازهای مهمی همچون تامین مسکن و جهیزیه برای نوعروسان ، تامین لوازم التحریر و امور تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و افراد تحت پوشش کمیته امداد می شود. وی با بیان اینکه کمک های مردمی در پیشبرد اهداف کمیته امداد و حمایت از محرومان جامعه تاثیر به سزایی دارد ، افزود : این کمک ها تاکنون مشکلات زندگی بسیاری از نیازمندان تحت پوشش کمیته را رفع یا کاهش داده است. اين مسئول با اشاره به اینكه برخی از صنادیق صدقات ساماندهی و نوسازی شدند ، بيان کرد : این امر به منظور امنیت بیشتر و همچنین اعتماد سازی بین مردم صورت گرفت.
سالاركيا خاطرنشان كرد : هدف کمیته امداد دستگیری از محرومان و در نهایت خودکفایی آنان است و مدجویان تحت حمایت این نهاد ، پس از اینکه مهارت لازم برای کسب شغل و خودکفایی را به دست می آورند ، خودشان هزینه های زندگی شان را تامین می کنند . وي خاطرنشان كرد : خوشبختانه اکثر مردم مومن و ولایی استان البرز همواره در کارهای خیر و خداپسندانه مشارکت داشته و بخش مهمی از اعتبارات در اختیار کمیته امداد برای کمک به نیازمندان از این طریق تامین می‌شود. سالاركيا افزود : این همراهی نشان دهنده اعتمادی است که مردم به نهاد‌های حمایتی در جمهوری اسلامی دارند و مطمئن هستند که کمک‌های آنها به طور صحیح و اصولی در اختیار نيازمندان قرار مي گيرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود