5 مرداد 1394
شماره خبر: 146175

دسته بندی تیم های فوتبال مسابقات دانشجویی کشور به میزبانی واحد کرج مشخص شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دسته بندی تیم های فوتبال مسابقات دانشجویی کشور به میزبانی واحد کرج مشخص شد


در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج با حضور مسئولین برگزاری مسابقات دستبه بندی تیم ها با قرعه کشی مشخص شد.
در این دسته بندی گروه A شامل: تیم های استان خوزستان، اردبیل، لرستان و کرمان بود و در گروه B تیم های گیلان، تهران، مازندران و ایلام قرار گرفتند. گفتنی است دور مقدماتی بازی ها در دو محل مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به صورت همزمان برگزار خواهد شد که در مجتمع ایثار کردان در روز نخست مسابقات تیم های خوزستان و کرمان به مصاف یکدیگر می روند و تیم های اردبیل و لرستان نیز رودروی یکدیگر قرار می گیرند و بطور همزمان تیم های گیلان و ایلام و همچنین تهران و مازندران نیز در زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به رقابت می پردازند.
در ادامه این بازی ها در روز دوم ابتدا تیم های تهران و ایلام در مجتمع ایثار کردان مسابقه خواهند داد و سپس در همان محل تیم های مازندران و گیلان توانایی های خود را به بوته آزمایش می گذارند. این در حالی است که در همان تاریخ تیم های اردبیل و کرمان از یک سو و لرستان و خوزستان از سوی دیگر در واحد کرج به مصاف یکدیگر می روند. در روز سوم بازی های مقدماتی نیز دو مسابقه با حضور تیم های اردبیل و خوزستان و نیز تهران و گیلان در مجتمع ایثار و دو مسابقه نیز با حضور تیم های لرستان و کرمان و همچنین مازندران و گیلان در واحد کرج برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است در مراسم افتتاحیه با برگزاری جلسه ای توجیهی توضیحات مبسوطی در خصوص روند برگزاری مسابقات، ترتیب آنها و نکات فنی و اجرایی مربوط به مسئولین تیم های شرکت کننده ارائه شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود