10 مرداد 1394
شماره خبر: 146477

بازدید اعضاء کارگروه پسماند شهرستان نظرآباد از مجتمع دفع و پردازش پسماند کهریزک

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بازدید اعضاء کارگروه پسماند شهرستان نظرآباد از مجتمع دفع و پردازش پسماند کهریزک


اعضاء کارگروه پسماند شهرستان با هدف انتقال تجربیات و آگاهی از فناوری های روز از مجتمع دفع و پردازش پسماند آرادکوه (کهریزک) بازدید کردند.
در ابتدا مهندس عظیمیان به تشریح روند کار در مجتمع پرداخته و با ارائه توضیحاتی درخصوص کمیت و کیفیت پسماندهای شهرستان نظرآباد ، درخصوص بهترین و نوین ترین روشهای پیشنهادی جهت مدیریت پسماندهای این شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. در ادامه اعضاء حاضر به همراه کارشناساسان مجتمع از قسمتهای مختلف بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده در این مرکز از قبیل تفکیک پسماند ، تهیه کمپوست و تولید برق در بخش ریجکت سوز ، قرار گرفتند و ضمن عنوان سؤالات تخصصی با مراحل عملیاتی و نکات ویژه در این خصوص به طور کامل آشنا شدند.
در این بازدید کارشناسان علاوه بر آشنایی با روند عملیات با نوع و کارکرد دستگاه‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات به روز فعال در مجموعه و مشخصات فنی و قابلیت‌های کارکرد آنها نیز آشنا شدند .
قاسم پور بعنوان دبیر کارگروه پسماند شهرستان ضمن تشکر از حضور اعضاء محترم کارگروه عنوان کرد : زباله تولیدی این شهرستان در طول شبانه روز حدود 250 تن می باشد که شهرداری نظرآباد در حال کسب مجوز برای ایجاد مرکز دفع زباله می باشد که امیدواریم با کسب تجارب مفید در زمینه مدیریت پسماند به بهترین شکل از زباله ای که بعنوان طلای کثیف نامبرده شده بهره برداری شود چرا که در صورت قصور در آینده ای نه چندان دور با بحران زباله روبرو خواهیم شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود