12 مرداد 1394
شماره خبر: 146683

سی‌امین گردهمایی روسای مراکز علمی کاربردی استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سی‌امین گردهمایی روسای مراکز علمی کاربردی استان البرز برگزار شد


سی‌امین گردهمایی روسای مراکز علمی کاربردی استان البرز امروز (13 مردادماه) در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی واحد استان البرز برگزار شد.
سي‌امين گردهمايي روساي مراكز آموزش عالي علمي - كاربردي دانشگاه جامع واحد استان البرز امروز (13 مردادماه) با محوريت بررسی مسائل آموزشي، پژوهشي و فرهنگي به ميزباني مركز آموزش علمي- كاربردي جهاد دانشگاهي كرج برگزار شد. دکتر سید علی اکبر هاشمی راد، رئیس جهاد دانشگاهی این واحد ضمن خیر مقدم به میهمانان این نشست گفت: گردهمایی و هم اندیشی روسای مراکز علمی کاربردی استان برای تعامل و تبادل نظر و بیان دیدگاه‌ها در باره‌ی مسائل آموزشي، پژوهشي، مالي و فرهنگي ضروری است تا مراکز به بیان راهکارهای لازم برای خدمات بیشتر به دانشجویان بپردازند. در بخش دیگری از این نشست دکترسیدصاحب سادات حسینی گفت: روسای مراکز علمی کاربردی به کیفیت آموزش توجه بیشتری داشته باشند و فعالیت‌های فرهنگی - هنری را برای مشارکت دانشجویان در مراکز توسعه دهند. وی با تاکید بر حفظ جایگاه دانشجو گفت: مسئولین و همکاران در مراکز علمی کاربردی در موارد آموزشی و سایر فعالیت‌های دانشجویان با احترام با آنها برخورد کنند.
وی در پایان گردهمایی تشکیل شورای آموزشی و فرهنگی به نحو مطلوب و منظم، برگزاری دوره‌های پودمانی در مراکز ، بررسی و دقت نظر در جذب فراگیر در دوره‌های کارشناسی ارشد، پیگیری در راستای چاپ و انتشار کتاب اساتید مراکز، برگزاری شورای مشورتی به‌صورت ماهانه، حفظ شئونات و شأن مسائل دانشگاهی درتبلیغات دانشگاهی را از مصوبات این نشست برشمرد. گفتنی است؛ اين مراسم با حضور روساي مراكز آموزش علمي-كاربردي استان در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهي استان البرز اجرا شد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود