24 مرداد 1394
شماره خبر: 147219

آزاد سازی 45 هکتار زمین کشاورزی با تخریب 31 بنای غیرمجاز درالبرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آزاد سازی 45 هکتار زمین کشاورزی با تخریب 31 بنای غیرمجاز درالبرز


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از تخریب 31 بنای غیر مجاز وآزاد سازی 45 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
حسین جهانشاهلو افزود: این بناها طی دو روز گذشته با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ تخریب و اراضی کشاورزی آزاد سازی شد. وی ادامه داد: علاوه 31 بنای غیر مجاز ، چهار هزار و 500 متر دیوار کشی و تعدادی استخرآب در اراضی شهرستان ساوجبلاغ تخریب و رفع اثر شد. دادستان ساوجبلاغ گفت: در دستگاه قضایی این شهرستان برای رسیدگی به پرونده های ساخت و سازهای غیر مجاز یک شعبه ویژه قضایی اختصاص یافته است و خارج از نوبت به تخلفات رسیدگی می کند. وی اظهار کرد: تخریب بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی طبق تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی انجام می شود. جهانشاهلوافزود: با جدیت مسائل مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز در ساوجبلاغ پیگیری می شود تا خاطیان فرصتی برای دور زدن قانون و احداث بناهای ویلایی ، خانه باغی و تفریحی را در اراضی کشاورزی ، تصرف به اراضی ملی و یا خرد کردن زمین های بکر و حاصلخیز منطقه را به قطعات کوچک و قولنامه ای نداشته باشند.
دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از مردم خواست ، تخلفات در خصوص ساخت وسازهای غیرمجاز را از طریق سامانه تلفنی 134 دادستانی اطلاع رسانی کنند. شهرستان ساوجبلاغ دارای 29 هزارو500 هکتار اراضی زراعی و باغی است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود