24 مرداد 1394
شماره خبر: 147229

کشاورز البرزی 10هزار متر زمین برای ساخت بیمارستان اهدا کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 کشاورز البرزی 10هزار متر زمین برای ساخت بیمارستان اهدا کرد


یک کشاورز ساکن بخش چهارباغ استان البرز10 هزار متر مربع زمین به ارزش 10 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان اهدا کرد.
اهدای این قطعه زمین صبح جمعه در آیینی با حضور مسوولان بخش چهارباغ انجام شد. رمضانعلی شیرکوهی کشاورز و خیر البرزی روز جمعه درحاشیه این آیین هدف از این اقدام فراهم کردن بستر خدماتی دهی درمانی به ساکنان بخش 85 هزار نفری چهارباغ اعلام کرد. وی اظهار داشت: از آنجا که بخش چهارباغ به لحاظ مراکز درمانی و بیمارستانی در محرومیت به سر می برد، بستری فراهم کردم تا مسوولان در این بخش اقدام لازم به عمل آورند. شیرکوهی گفت: این قطعه زمین را به نیت حضرت سیدالشهداء (ع) اهدا کردم و امیدوارم منشاء خیرو خدمت برای مردم منطقه باشد.
وی افزود: مکتب قرآن و اسلام سراسر درس احسان و نیکوکاری برای انسان است و باید در این مسیر پویا و فعال باشیم . این کشاورزالبرزی ادامه داد: همه باید برای ساخت بیمارستان ، مسجد، مدرسه ، دانشگاه و دیگر نیازهای عمومی به دولت کمک کنیم تا کشور به بهترین شکوفا شود. امام جمعه بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ نیز درآیین اهدای این زمین گفت: ما مسلمانان احسان و وقف کردن را از قرآن آموخته ایم و خیرین با الگو برداری از دین مقدس اسلام برای خشنودی رضای خداوند این حرکت معنوی را در پیش گرفته اند. حجت الاسلام قادر محمدی افزود: خیرینی که با دل و جان اقدام به این کار خداپسندانه می کنند در وجودشان عشق به احسان کردن و لذت بردن از این حرکت معنوی و خداپسندانه شکل گرفته است . وی با اشاره به اینکه همواره در قرآن از انفاق سخن گفته شده است ، یادآور شد: اهمیت نیکوکاری و احسان در قرآن کریم و دین مقدس اسلام به قدری بالاست که خداوند پاداش بزرگی برای آن نوید داده است. امام جمعه چهار باغ یکی از نیازهای ضروری این بخش پرجمعیت در استان البرز را در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی برشمرد و بیان کرد: امیدواریم با همت و پیگیری مسوولان ذیربط و خیرین حوزه سلامت شاهد عملیات ساخت بیمارستان در چهارباغ شویم.
محمدی گفت: خانواده معظم شهدا بزرگترین خیرین در کشور هستند که با اهداء فرزندانشان در راه اسلام و انقلاب به ما ملت ایران درس گذشت و ایثار را آموختند. قرار است بیمارستان چهارباغ با کمک خیرین حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز احداث شود. بخش چهارباغ با 85 هزار نفر جمعیت واقع در غرب کرج بیمارستان ندارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود