24 مرداد 1394
شماره خبر: 147273

تقاضای اعضای یک تعاونی مسکن از مسوولان کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تقاضای اعضای یک تعاونی مسکن از مسوولان کشور


اعضای تعاونی مسکن ایثار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی مستقر در شهرستان فردیس استان البرز خواستار رسیدگی مسوولان به مشکلات اعضای این تعاونی شدند.
تعدادی از این اعضا در شهرستان فردیس اظهار داشتند: چهار هزار عضو این تعاونی سال 82 برای خرید چند قطعه زمین و ساخت مسکن مبالغ هنگفتی به حساب تعاونی واریز کردند. به گفته آنان ، هیات مدیره تعاونی از آن سال تاکنون هیچ اقدامی برای ساخت مسکن انجام نداده و اعضای آن به رغم پرداخت مبالغی بین پنج میلیون تومان تا 150 میلیون تومان ، همچنان بلاتکلیف هستند. مرتضی زمانی یکی از اعضای این تعاونی گفت: هیات مدیره تعاونی مسکن ایثار ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی نه تنها اقدامی برای تامین مسکن اعضای خود انجام نداده بلکه از پاسخ به اعضا طفره می روند.
وی ادامه داد: اکنون اعضای این تعاونی به علت نداشتن سرپناه در خانه های استیجاری زندگی می کنند و هیچ مسوولی خود را پاسخگو نمی داند. اعظم گردابی یکی دیگر از اعضا گفت: تعاونی مذکور چند قطعه زمین در مناطق زرکان فردیس، کیانمهر کرج ، سلطان آباد ساوجبلاغ و دیگر مناطق استان البرز خریداری کرده اما با این حال هیات مدیره هیچ تصمیمی برای ساخت مسکن در این اراضی را عملی نکرده است. وی ادامه داد: اسفندماه سال 82 مبلغ 20 میلیون تومان به امید خانه دار شدن به حساب تعاونی مسکن ایثار واریز کردم اما تاکنون بی نتیجه بوده است. گردابی گفت: اگر این مبالغ درامور دیگر سرمایه گذاری می شدنتیجه بهتری می گرفتیم . وی بیان داشت: تعاونی مسکن ایثار وزارت جهاد کشاورزی در بدوقرارداد با اعضا نوید تامین مسکن در بهترین نقاط استان های البرز و تهران را به ما داد اما به این نتیجه رسیدیم که اکنون متضرر شده ایم. بهروزنجمی یکی دیگر از اعضای این تعاونی گفت: تاکنون برای رهایی از این مشکل به ریاست مجلس ، ریاست قوه قضاییه ، روسای جمهوری ادوار گذشته و کنونی و دیگر مسوولان کشوری نامه نگاری کرده ایم و هنوز هم در انتظار پاسخ هستیم. محمد سقزچی مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن ایثار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در گفت وگوی تلفنی اظهار داشت: به تمام اعضای این تعاونی خدمات لازم داده شده است . وی گفت: تعاونی مسکن ایثار تاکنون به تعهدات خود عمل کرده و هیچ مشکلی در خدمات دهی به اعضا ندارد.
سقزچی مدعی شد که افرادی که خود را عضو تعاونی مسکن ایثار معرفی می کنند در واقع عضو نیستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود