1 شهریور 1394
شماره خبر: 147758

روابط عمومی سپاه امام حسن‌ مجتبی(ع) استان البرز برتر کشوری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

روابط عمومی سپاه امام حسن‌ مجتبی(ع) استان البرز برتر کشوری شد


روابط عمومی سپاه امام حسن‌ مجتبی(ع) استان البرز در زمینه روابط عمومی و تبلیغات به عنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب شد.
در دومین "جشنواره مالک اشتر" نمایندگی ولی‌فقیه در امور بسیج، روابط عمومی سپاه استان البرز در زمینه روابط عمومی و تبلیغات به عنوان برترین روابط عمومی سپاه‌ کشور انتخاب شد.
در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده و مبتنی بر فرآیند اشراف نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در امور بسیج در جشنواره مالک اشتر روابط عمومی سپاه استان البرز در سال 93 به عنوان برترین روابط عمومی سپاه‌های کشور انتخاب شده است. در این جشنواره روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز مفتخر به کسب موفق‌ترین رده در زمینه روابط عمومی و تبلیغات کشور شده است. سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز درباره کسب این رتبه توسط روابط عمومی سپاه استان البرز، اظهار داشت: از تلاش و مجاهدت همکاران خودم درحوزه‌های روابط عمومی سپاه و بسیج تشکر می‌کنم. مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه از رسانه‌های استان البرز که در امر اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار بسیج و سپاه استان البرز تلاش می‌کنند نیز تشکر می‌کنم، گفت: در این زمینه رسانه‌ها و خبرنگاران استان البرز روابط عمومی و سپاه استان البرز را یاری کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ رسانه‌ها و خبرنگاران استان البرز سبب شد تا ماموریت‌های روابط عمومی سپاه استان البرز به خوبی در سطح جامعه نمود پیدا کند و تاثیرگذار باشد.


مبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود