10 شهریور 1394
شماره خبر: 148270

تشديد طرح هاي انتظامي در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تشديد طرح هاي انتظامي در البرز


فرمانده انتظامي استان البرز از تشديد طرح هاي انتظامي در مناطق آلوده استان خبرداد و گفت : با اجراي طرح هاي متعدد پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز به اراذل و اوباش و مزاحمان نواميس مردم اجازه جولان نمي دهيم.
سردار «کامراني صالح» در تشريح اين خبر، با اشاره به اجراي طرح هاي متعدد پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در استان البرز از هفته اول شهريورماه، اظهارداشت: با توجه به بررسي هاي کارشناسي پليس و مطالبات عمومي، تشديد اجراي طرح هاي پاکسازي در دستور کار معاونت ها و پليس هاي تخصصي استان قرار گرفت؛ در اولين روز شهريور ماه با اجراي طرح پاکسازي منطقه حصار شهرستان کرج از لوث توزيع کنندگان خرد مواد مخدر و مصرف کنندگان تابلو کليد خورد تا آخرين ماه تابستان امسال را با شور و گرماي خدمت به مردم شروع کنيم. وي به اقدامات اطلاعاتي پليس البرز براي شناسايي فروشندگان مواد مخدر، سارقين، اراذل و اوباش، قاچاقچيان و... استان اشاره کرد و گفت: طي چندين عمليات منسجم و هماهنگ پاکسازي نقاط آلوده و برقراري امنيت را در سطح استان به اجرا درآوردند. فرمانده انتظامي استان البرز، از جمع آوري 323 معتاد تابلو، کارتن خواب و پرخطر از سطح شهرستان هاي استان و نيز دستگيري 26 فروشنده مواد مخدر در اين طرح خبرداد. سردار کامراني صالح افزود: با هماهنگي مقام قضائي تعداد 15 آلونک استعمال مواد مخدر که به محل تجمع معتادان تبديل شده بود نيز شناسايي و تخريب شد. وي با اشاره به دستگيري 53 سارق در سطح شهرستان هاي البرز، گفت: متهمان دستگير شده در زمينه هاي مختلف از جمله سرقت از منازل و خودرو فعاليت مي کردند که دردام پليس گرفتار شدند. فرمانده انتظامي استان البرز ادامه داد: کشف 25 خودرو و 5 دستگاه موتور سيکلت سرقتي از جمله دستاوردهاي اين طرح بود، در اين خصوص اموال مسروقه ديگري نيز کشف شد و به مال باختگان اطلاع رساني هاي لازم صورت گرفت.
وي با اعلام اينکه به اراذل و اوباش و مزاحمان نواميس مردم اجازه جولان نمي دهيم، تصريح کرد: طي هفته گذشته تعداد 10 نفر از اراذل و اوباش شاخص دستگير شد . وي، مبارزه با قاچاق کالاهاي گمرکي و دخاني را از ديگر اقدامات پليس در اين طرح عنوان کرد و افزود: در هفته گذشته کشف اقلام مختلف کالاي قاچاق از جمله لوازم خانگي و مواد دخاني به مقدار قابل توجهي صورت گرفت که در اين زمينه توقيف 7 دستگاه تريلر نفت کش حاوي 210 هزار ليتر فرآورده هاي نفتي به ارزش 255 ميليون تومان از کشفيات شاخص اين هفته محسوب مي شود که کام مخلان امنيت اقتصادي را تلخ کرد. اين مقام مسئول، جلوگيري از ايجاد آلودگي صوتي، بازديد از اماکن عمومي نظير پارکها و تفرجگاه ها، سرکشي از اصناف مختلف مانند مراکز خريد، سفره خانه ، چايخانه ها و... را از ديگر اقدامات پليس البرز در اين طرح ها عنوان کرد و ادامه داد: برگزاري نمايشگاه عفاف و حجاب از سوي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در راستاي ترويج فرهنگ حجاب در جامعه و جلوگيري از بي بندو باري که تبعات جبران ناپذيري در خانواده ها به جاي مي گذارد ... ، همگي در جهت ايجاد محيط امن و آرام براي فعاليت شهروندان است. فرمانده انتظامي استان البرز با بيان اينکه اجراي موفق طرح هاي پاکسازي مستلزم همکاري صميمانه مردم و پليس است، گفت: پليس، خدمتگزار مردم است و مردم نيز بايد براي داشتن شهري سالم و آرام، با خادمان خود همکاري کنند. گفتني است ، اجراي طرح هاي پاکسازي که با عملکرد مقتدرانه پليس البرز، دستاوردهاي خوبي به همراه داشت افزايش احساس امنيت و خرسندي البرزنشينان را موجب شد.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود