22 آبان 1391
شماره خبر: 14857

تخلیه هزار و 350 تن زباله در منطقه پیام

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تخلیه هزار و 350 تن زباله در منطقه پیام

سپیدار آنلاین: مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام از آغاز صدور مجوز جهانی جهت بارگزاری کالاها از سراسر نقاط کشور به منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام خبر داد و گفت: ظرف چند روز آینده با صدور مجوز جهانی حمل بار از کلیه نقاط کشور در این فرودگاه صورت می گیرد و سرمایه گذاران از هرجای دنیا مستقیم درپیام ترانزیت کالا خواهند داشت.
محمد نوروزی از آغاز صدور مجوز بارگزاری کالاها از سراسر نقاط کشور درمنطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام خبر داد و گفت: با عنایت به اینکه پیام منطقه اقتصادی ویژه کشور است و یکی از بزرگترین گمرک های کشور محسوب می شود از این رو ظرف چند روز آینده با صدور مجوز جهانی حمل بار از کلیه نقاط در این فرودگاه صورت می گیرد و سرمایه گذاران از هرجای دنیا مستقیم درپیام ترانزیت کالا خواهند داشت. وی در ادامه با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی پیام از کلیه زیرساخت ها برخوردار است؛ اظهار داشت: درراستای استفاده بهینه از ظرفیت های فرودگاه پیام در آینده نزدیک حمل و نقل مسافران را نیز دراین منطقه خواهیم داشت. کاپیتان نوروزی ضمن اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور مبنی بر استفاده از ظرفیت های این فرودگاه برای حمل و نقل مسافران تصریح کرد:این امر در گرو برنامه ریزی و سرمایه گذاری قابل توجهی است و از آنجا که زمین هایی اطراف این فرودگاه در تملک قرار دارد سرمایه گذاران نیز تمایلی برای مشارکت ندارند. مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: با تعیین تکلیف این زمین ها ترمینال جدید، باند دوم و امکانات فرودگاهی نیز ایجاد خواهد شد و سرمایه گذاران نیز قطعاً راغب خواهند شد.
تخلیه روزانه یک هزار و 350 تن زباله درحاشیه فرودگاه پیام
وی در بخش دیگری تخلیه زباله درحاشیه این منطقه اقتصادی را از جمله موانع تحقق اهداف مذکور در منطقه ویژه اقتصادی پیام دانست و افزود: متاسفانه روزانه بالغ بریک هزار و 350 تن زباله در منطقه ویژه اقتصادی پیام تخلیه می شود که به هیچ عنوان زیبنده یک منطقه اقتصادی و فرودگاهی نیست و چهره نا مناسبی را ایجاد کرده است. کاپیتان نوروزی بیان داشت: این موضوع به جد با نمایندگان ، شهرداری کرج و استانداری مطرح شده و در حال پیگیری است. مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام وجود 10 مدرسه خلبانی و سه شرکت هلیکوپتری در کنار آموزش خلبانان و ایجاد اولین مدرسه خلبانی هلکوپتری را این منطقه از جمله دیگر ویژگی های فرودگاه پیام برشمرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود