25 شهریور 1394
شماره خبر: 149214

تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد به 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد به 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


مدیرکل آب و فاضلاب استان البرز گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه فاضلاب شهر جدید هشتگرد نیازمند اعتبار 2میلیارد تومانی هستیم.
غلامرضا رضایی‌فر عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار البرز از این پروژه اظهار داشت: به منظور توسعه خدمات‌رسانی‌ به مردم باید تلاش خود را دو چندان کنیم. وی افزود: یکی از نیازهای شهر جدید هشتگرد احداث و تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر است. این مسئول افزود: قراربود این پروژه از طریق اعتبارات ملی ـ استانی تکمیل شود ولی به جهت مشکلات اعتباری و ضرورت و حساسیت آن تا کنون 50 درصد اعتبارات از محل منابع داخلی تامین شده است. به گفته رضایی‌فر با تامین اعتبار 2 میلیارد تومانی می‌توانیم ظرف مدت 2 ماه تصفیه خانه را به بهره‌برداری برسانیم.
وی افزود: پساب این تصفیه‌خانه قابلیت استفاده در بسیاری از موارد را دارا خواهد بود و منبع بالقوه‌ای برای استفاده در محیط زیست، رودخانه و منابع زیرزمینی است. در ادامه این بازدید همچنین شهردار چهار باغ هم در خصوص پروژه‌های این شهر گفت: ساختمان شهرداری با 4000 مترمربع زیر بنا در4 طبقه با اعتباری بالغ بر شش و نیم میلیارد تومان تکمیل شده و به زودی هم تجهیز خواهد شد. علی رنجی افزود: در این راستا پارک قائمیه نیز دارای بسته کاملی از امکانات تفریحی برای شهروندان است و کتابخانه شهر هم با 700 مترمربع زیر بنا در جهت توسعه موارد فرهنگی منطقه موثر خواهد بود که امروز این دو پروژه به بهره‌برداری رسید. وی از تکمیل و بهره‌برداری دومین کتابخانه و پارک شهر تا دهه فجر امسال در این شهر خبر داد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود