23 آبان 1391
شماره خبر: 14930

بحث بنیاد خانواده در استان البرز وضعیت مطلوبی ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بحث بنیاد خانواده در استان البرز وضعیت مطلوبی ندارد

سپیدار آنلاین: معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز رتبه نخست طلاق در میان 31 استان کشور را دارد، گفت: بحث بنیاد خانواده متاسفانه وضعیت مطلوبی در استان البرز ندارد.
علیرضا خواجوی در جلسه کارگروه فرهنگی که در سالن جلسات شهرداری منطقه یک کرج برگزار شد، با بیان اینکه استان البرز رتبه نخست طلاق در میان 31 استان کشور را دارا است، اظهار داشت: بحث بنیاد خانواده متاسفانه وضعیت مطلوبی در استان البرز ندارد و از سال 83 تا 90 روند سیر صعودی افزایش پرونده به محاکم را شاهده بوده ایم. معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز با بیان اینکه امروز ضرورت دارد با عزم جدی وارد موضوع تحکیم بنیان خانواده شویم، افزود: در این راستا امروز نیاز است که کار جمعی و گروهی انجام شود و دستگاه های قضایی در کنار دستگاه های اجرایی قرار گیرد. خواجوی گفت: باید عزم خود را جزم کنیم و با این پدیده مقابله کنیم که اگر مقابله نکنیم تمام خانواده ها مورد آسیب قرار خواهند گرفت و اگر سیلی ایجاد شود همه آسیب خواهند دید.
آسیب های جانبی طلاق بسیار زیاد است
وی با اشاره به اینکه آسیب های جانبی طلاق بسیار زیادی است، افزود: بحث پیشگیری از جرائم و صیانت از نهاد خانواده در دستور کار است که یک کار عملیاتی و اجرایی در این راستا آغاز می شود. معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز ادامه داد: بنابراین در این راستا باید کار اجرایی انجام دهیم و وارد عرصه شویم و شرح وظایف نهاد و سازمان ها را مشخص کنیم. خواجوی تصریح کرد: امروزه سازمان و نهادهای مختلف تلاش زیادی می کنند ولی خروجی ها مثبت و چشم گیر نبوده است. معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز تاکید کرد: باید فعالیت ها هدفمند شود و برنامه ها پیگیری و مستمر باشد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه داستان عاشورا اوج زیبایی ها است، اضافه کرد: عاشورا جلوه های زیبایی را در تاریخ رقم زد که دیگر تکرار ناپذیر بود. معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه هر روز ما عاشورا است، افزود: امروز لازم است که جایگاه خود را مشخص کنیم و باید جبهه خود را مشخص کنیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود