30 شهریور 1394
شماره خبر: 149550

کارگاه آموزشی بررسی وضعیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه بندی های بین‌المللی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کارگاه آموزشی بررسی وضعیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه بندی های بین‌المللی


دانشگاه آزاد اسلامی کارگاه آموزشی بررسی وضعیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه بندی های بین المللی با حضور روسا و مسئولین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی البرز، قم و قزوین در سالن شهید مطهری دانشکده دامپزشکی واحد کرج برگزار شد.
در این جلسه دکتر یعقوبی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان البرز ضمن خوشامدگویی به بیان کلیاتی در خصوص رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و لزوم عملکرد مناسب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این رتبه بندی به منظور انعکاس هرچه بیشتر و بهتر توانایی ها و پتانسیل های علمی، پژوهشی و آموزشی خود پرداخت. همچنین در این کارگاه یک روزه دکتر مهران روح نیا و دکتر محسن واعظ قاسمی مدرسین این کارگاه بودند که ضمن معرفی موسسات رتبه‌بندی بین‌المللی، در مورد شاخص‌های مورد نظر برای رتبه‌بندی در پایگاه‌های معتبر ارزیابی جهانی به تفصیل سخن گفتند.
گفتنی است در جدیدترین رتبه‌بندی وب سایت دانشگاه ها و موسسات آموزشی جهان در سال 2015 که توسط پایگاه وبومتریکس(webometrics ranking of world universities 2015) اعلام شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با کسب امتیاز 2098 پس از دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلوم و تحقیقات تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در جایگاه سوم واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور قرار گرفت. از سوی دیگر در عرصه های داخلی نیز واحد کرج در بین بیش از پانصد و هشتاد دانشگاه معتبر سراسر کشور اعم از دولتی و آزاد اسلامی نیز در جایگاه 28 کل کشور قرار گرفته است.
لازم به ذکر است طبق نظرسنجی صورت گرفته در پایان این کارگاه، شرکت کنندگان نحوه میزبانی واحد کرج را بسیار مثبت و مطلوب ارزیابی نمودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود