5 مهر 1394
شماره خبر: 149822

پيام تسليت مديركل راه وشهرسازي استان البرز به مناسبت فاجعه منا

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پيام تسليت مديركل راه وشهرسازي استان البرز به مناسبت فاجعه منا


مهندس ابوالفضل باقرنيا مدير كل راه وشهرسازي استان البرز در پيامي ابراز همدردي خود را با مصيبت ديدگان فاجعه منا صادر كرد . متن پيام تسليت مدير كل راه و شهرسازي استان البرز به شرح ذيل مي باشد .
«بسم الله الرحمن الرحيم
وَ مَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَي اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلي اللّهِ وَكَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا
براي هر مسلمان نيكونهاد و پاك اعتقادي عروج به ملكوت خداوندي و سلوك الي الله از سرزمين وحي و از جوار حرم امن الهي به عزم ورود به آخرين مرحله لقاء محبوب ازلي و ابدي، هديه‌اي معنوي و تحفه‌اي آسماني است. عزيزاني كه در جريان حادثه روح‌گزا و جان فرساي منا از قفس تن رها شدند و پاي بر فلك هفتمين نهادند به يقين اكنون در قهقهه مستي‌شان و شادي وصول‌شان عند ربهم يرزقونند. اما در اين ميان آن چه كه افزون بر غم فراق دوستان و ياران براي امت اسلامي مايه دريغ و افسوس است بروز سوانح و حوادثي است كه به ابهت و عظمت جهان اسلام خدشه وارد كرده است. از اين رو انتظار مي‌رود تا خادمان حرمين شريفين و دست اندركاران برگزاري كنگره جهاني حج با تدبير پرده بگردانند و طرحي نو در اندازند تا از تكرار چنين فجايعي ممانعت به عمل آورند. اينجانب ضمن عرض تسليت به محضر حضرت ولي عصر (ارواحنا له الفداه)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و عموم مسلمانان جهان به ويژه ملت شريف ايران براي عزيزان از دست رفت رحمت واسعه الهي و براي خانواده هاي محترمشان صبرو شكيبايي آرزومندم .
ابوالفضل باقرنيا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود