16 مهر 1394
شماره خبر: 150571

دستگیر بیش از2500 فروشنده مواد مخدر در فردیس در یک سال گذشته

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دستگیر بیش از2500 فروشنده مواد مخدر در فردیس در یک سال گذشته


رییس پلیس شهرستان فردیس گفت: طی یکسال گذشته دوهزار و 504 فروشنده مواد مخدر از افراد ولگرد و معتاد در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ ایوب احمدی در جمع خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس، افزود: در یکسال گذشته 14 باند قاچاقچی مواد مخدر و هفت باند سارقان مغازه در این شهرستان متلاشی شدند.
وی ادامه داد: انهدام چندین باند مواد مخدر از نوع شیشه صنعتی در این شهرستان صورت گرفته است. این افراد که 17 نفر بودند دستگیر و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند. وی اظهار داشت: همچنین طی این مدت یک هزار و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یکسال گذشته توسط معاونت مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان کشف شد. احمدی افزود: امسال 120 نفر از خواهران و برادران که از بسیج و معتمدین محل شهرستان فردیس که سن آنها بین 20 تا 60 سال جذب پلیس افتخاری ما شدند. رییس پلیس شهرستان فردیس گفت: نمایشگاه سیار مواد مخدر را در مدارس شهرستان فردیس راه اندازی شده است که دانش آموزان با مواد مخدر و آسیبهای آن آشنا و آموزش داده می شود. احمدی افزود: با راه اندازی 19 اتحادیه و حدود 20 هزار واحد صنفی در شهرستان فردیس باید دنبال این باشیم اصناف را تقویت کنیم پلیس به تنهایی نمی تواند امنیت جامعه را فراهم کند. وی ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی ویزیت رایگان برای نمازگزاران،برگزاری صبحگاه مشترک در استان ،مانور خودروئی و موتوری،برپایی نمایشگاه گامی به سوی امنیت اجتماعی ،اهداء خون ،بازدید از خانواده شهدا ایثارگران و تجلیل کارکنان پلیس برگزار شد. احمدی گفت: روزانه بیش از 200 نفر از دانش اموزان از شهرک ترافیک شهرستان فردیس استفاده می کنند. وی ادامه داد:پلیس 110 در روستای فرخ آباد زیبادشت شهرستان فردیس راه اندازی شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود