16 مهر 1394
شماره خبر: 150597

پنجمین همایش هیات های رزمندگان استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پنجمین همایش هیات های رزمندگان استان البرز برگزار شد


در آستانه ماه محرم الحرام، پنجمین همایش مدیران و امناء هیات های رزمندگان اسلام استان البرز در باشگاه میلاد کرج برگزار شد.
مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان البرز در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: بررسی و ارایه راهبردها و موضوعهای اساسی فعالیتهای هیات های رزمندگان اسلام استان و همچنین همگرایی مناسب برای اجرای برنامه های پیش رو همچون برنامه های محرم از اهداف برگزاری این همایش است. نادر ادیبی افزود: اکنون 15 هیات رزمندگان اسلام در استان البرز فعال هستند که به عنوان یک شبکه قوی اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی محسوب می شوند که در طول سال هر هیات حداقل برگزاری 200 مراسم را در برنامه کاری خود دارد. وی اظهار داشت: با توجه به استقبال خوبی که از طرف مردم به سوی این هیاتها شده است ما را برآن می دارد تا برای پنجمین سال متوالی و برای هماهنگی بیشتر جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم ها توسط این هیات ها، این همایش را برگزار کنیم. ادیبی اضافه کرد: هیات های رزمندگان اسلام مجموعه ای از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند که در استان البرز اغلب از رزمندگان لشکر 10 سیدالشهدا (ع) تشکیل شده اند که در جهت اشاعه فرهنگ شهادت،تبلیغ اسلام ناب محمدی و سیره اهل بیت(ع ) فعالیت دارند. وی گفت: گسترش امور فرهنگی ،مذهبی و زنده نگهداشتن یاد شهداء و انتقال فرهنگ جبهه وجهاد در بین آحاد مردم محور فعالیت های این هیئت است.
ادیبی ، ارتقا سطح کیفی فعالیت های هیئت رزمندگان، انتقال تجربیات موفق هیئت و استفاده از کارشناسان برای ایام ماه محرم و مناسبتهای پیش رو را از اهداف مهم برگزاری این همایش برشمرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود