16 مهر 1394
شماره خبر: 150627

توسعه شبکه آبرسانی البرزنیازمند اعتبار

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

[

توسعه شبکه آبرسانی البرزنیازمند اعتبار


b]مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز اعلام کرد که اجرا توسعه طرح های آبرسانی این استان به ویژه دربخش مسکن مهر به اختصاص یکهزارو 640 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.[/b]
غلامرضا رضایی فر در نشست با مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در کرج افزود: با اختصاص این اعتبار پروژه های تامین آب مسکن مهر استان به سرانجام می رسد.وی بیان داشت:به تازگی با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد توافق شده تا اراضی را برای احداث طرح های آبرسانی در اختیار آبفا قراردهد. مدیرعامل آبفای البرز گفت: در بخش طرح های فاضلاب نیز با توجه به مشکلات شرکت آبفا، عمده کار بر رفع نقاط انفصال متمرکز شده است که بیش از 80 کیلومتر شبکه فاضلاب در استان اجرا و به بهره برداری رسیده است. مدیرعامل آفای البرز گفت: ساخت 4 تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار داریم که تفصیه خانه هشتگرد تا یک ماه آینده وارد بهره برداری می شود و تصفیه خانه های مهدی آباد، اشتهارد و نظرآباد به تدریج ساخته خواهد شد. وی بیان داشت : تاکنون 77کیلومتر شبکه فاضلاب با 19 نقطه انفصال با صرف 220 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است. رضایی فر افزود: اکنون رویکرد مدیریت آبفا بر اجرای طرح ها، علمی است که برنامه ریزی هدایت و کنترل را ایجاد کرده ایم.وی گفت: در البرز 2.5میلیون نفر ساکن هستند که 970 هزار واحد مسکونی تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار دارند. رضایی فر افزود : اکنون 75درصد آب مورد نیاز استان از منابع زیر زمینی و 25درصد از آب های سطحی تامین می شود.
این مسوول گفت :در سال های 93و 94با رویکرد استفاده از همه پتانسیل های منابع انسانی شرکت مشکل کم آبی تابستانی را پشت سرگذاشتیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود