20 مهر 1394
شماره خبر: 150833

نابودی امریکا و اسرائیل مسئولیت شیرمردان انقلاب است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نابودی امریکا و اسرائیل مسئولیت شیرمردان انقلاب است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: راه نورانی شهدا به طور قطع ادامه خواهد داشت و ما باید در آینده نابودی امریکا، اسرائیل، آل سعود و وهابیت را ببینیم و این مسئولیت شیرمردانی همچون شهید همدانی است.
مراسم یادبود شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی با حضور سردار استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز، سردار مولایی جانشین فرماندهی سپاه استان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی استان، پرسنل سپاه پاسداران استان البرز، حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)، محمدجواد کولیوند و عزیز اکبریان نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر کرج و عموم مردم ولایت مدار استان البرز در مسجد امام صادق (ع) کرج برگزار شد. سردار علی استاد حسینی صبح امروز در این مراسم با بیان سوابق درخشان شهید همدانی در دوران قبل و بعد از انقلاب و همچنین جانفشانی ها و شجاعت های ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی شیرمردانی را پرورش داده که هیچ زمان و مکان و موقعیتی برایشان مهم نبود و به اقتضای شرایط با روحیه شجاعت و ولایت مداری حاضر به دفاع از اسلام و اهداف انقلاب بودند و ما نمونه این جانفشانی ها را از سوی این شهید بزرگوار در سوریه شاهد بودیم. وی ادامه داد: به گفته سرلشکر پاسدار محسن رضایی شهید همدانی یک انسان خطر پذیر بود، یکی از افراد یاری رسان اهداف انقلاب قبل و بعد از پیروزی به شمار می رفت و در روزهای ابتدای پیروزی انقلاب و قبل از جنگ به عنوان فرمانده ای باهوش نقش آفرینی می کرد. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه این شهید والا مقام با شروع جنگ به عنوان فرمانده نیروهای سلحشور همدان وارد میدان شد و اولین فرمانده لشگر انصار الحسین (ع) بود، گفت: به گفته سرلشکر رضایی هرگاه در دوره جنگ بنا بود فردی را به عنوان فرمانده انتخاب کنند ابتدا در او به دنبال روحیه ولایت مداری، شجاعت و شهادت طلبی بودند و این خصوصیات همگی در شهید همدانی جمع بود. سردار استاد حسینی تاکید کرد: اگر این روحیات نبود خط شکنی ها در دوران دفاع مقدس رخ نمی داد و شهید همدانی همیشه خود در صف مقدم دفاع بودند و این روحیه سرداران موجب می شد تا بسیجیان به میدان بیایند و از انقلاب و کشور دفاع کنند. وی با اشاره به حضور بیش از 95 ماهه شهید حسین همدانی در جبهه های حق علیه باطل، اعلام کرد: این شهید شجاع و ولایت مدار تنها به دفاع از انقلاب در عرصه های مختلف نبرد فکر می کرد و اگر امثال شهید همدانی در کشور نبودند دفاع شکل نمی گرفت و ما شاهد پیروزی های درخشان در هشت سال دفاع مقدس نبودیم. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر اینکه حاج حسین همدانی همیشه انتظار شهادت را می کشید و می گفت اگر شهید نشویم می میریم، تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی این بزرگواران حماسه آفرینی ها را رقم میزد و حضور این بزرگمردان در عرصه های دفاع از کشور فتنه هایی همچون فتنه 88 را پایان داد و نگذاشت دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند. سردار استاد حسینی افزود: اگر شهید همدانی در سوریه حضور پیدا نمی کرد امروز اثری از دمشق و دولت بشار اسد نبود، او با روحیه جهادی و شهادت طلبی خود بیش از 60 هزار نیروی مردمی را ساماندهی و آماده دفاع کرد و علی رقم پایان حضور دوساله خود در سوریه از ارائه تجربیات به مدافعان دریغ نمی کرد.
وی بیان داشت: شهید همدانی برای فرزندان شیعه سوریه دل می سوزاند و قطعا روح این بزرگوار نظاره گر عملیات های سوریه است، ولایت مداری، خودباوری، روحیه جهادی و بسیاری از صفات نیک دیگر، این شهید والا مقام را در نزد مردم محبوب کرد و اگر امروز چشمان مردم یمن، سوریه و لبنان برای این شهید گریان است به دلیل روحیات نیک وی است. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز حضور شجاعانه در تمامی صحنه های نبرد و دفاع، بصیرت، حکیم بودن، معنویت، صمیمیت و محبت را از دیگر ویژگی های بارز شهید همدانی خواند و گفت: آرزوی این شهید بزگورار اهتزار پرچم اسلام و پیروزی روز افزون تمدن اسلامی در سراسر گیتی بود و این آرزو به زودی محقق خواهد شد. سردار استاد حسینی در پایان با بیان اینکه به شهادت رسیدن حاج حسین همدانی مزد مجاهدت های وی بوده است، اظهار داشت: راه نورانی شهدا ادامه خواهد داشت و ما باید در آینده نابودی امریکا، اسرائیل، آل سعود و وهابیت را ببینیم و این مسئولیت شیرمردانی همچون شهید همدانی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود