25 مهر 1394
شماره خبر: 151081

اسراییل نمونه کوچکی از آمریکا است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اسراییل نمونه کوچکی از آمریکا است


معاون هماهنگ کننده نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه اسراییل نمونه کوچکی از آمریکا است، گفت: این مثال را نظامی ها بهتر از دیگر اقشار جامعه درک می کنند.
اولین یادواره ۲ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز با حضور امیر سرتیپ دکتر علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار البرز، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از خانواده های شهید عصر امروز، پنجشنبه در تالار فرهنگی شهیدان نژادفلاح برگزار شد. امیر سرتیپ دکتر علی آراسته فاجعه «منا» و کشته شدن حجاج و همچنین فرا رسیدن ماه محرم، ایام شهادت اباعبدالله حسین(ع) را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، تمام شیعیان جهان و ملت ایران تسلیت گفت و اظهار کرد: آل سعود ادامه دهنده راه معاویه، یزید و شمر است. وی در ادامه گفت: آل سعود دیگر برای آمریکا سودی ندارد و آمریکا نیز به این نتیجه رسیده است که با تکیه این رژیم نمی تواند در منطقه به اهداف شوم خود دست یابد. امیر سرتیپ آراسته با اشاره به اینکه آمریکا می داند در منطقه نمی تواند به آل سعود تکیه کند، گفت: آمریکا در منطقه به فکر کسی نیست و به دنبال پیاده کردن نقش های شوم خود است. معاون هماهنگ کننده نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حدیثی از امیرالمومنان، گفت: علی(ع) می فرماید «باید از دشمن پرهیز کرد به ویژه از دشمنی که از در صلح و دوستی وارد می شود». به گفته امیرسرتیپ آراسته، آمریکا به دلیل ضعفش پای میز مذاکره آمد و دلش برای ما نسوخته است. وی افزود: حال پس از پایان مذاکرات و همچنین توافق برخی خوش باور فکر کرده اند دروازه تهران به واشنگتن باز می شود این خیال خامی بیش نیست.
نیروهای مسلح کشور برای جنگ با آمریکا هراسی به دل راه نمی دهند
معاون هماهنگ کننده نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه از سال ۵۹ در تحریم به سر می بریم، گفت: آمریکا با به راه انداختن جنگ در افغانستان، عراق و دیگر کشورها در منطقه سعی دارد آرامش منطقه را بهم بریزد به همین دلیل همه راه ها را امتحان می کند. وی افزود: آمریکا به این نتیجه رسده است با جنگ سخت و نیمه سخت نمی تواند کاری از پیش ببرد به همین منظور به جنگ نرم روی آورده است و از طریق نفوذ در سیاست و فرهنگ کشور می خواهد به اهداف پلیدش دست پیدا کند. امیرسرتیپ آراسته با تاکید بر اینکه باید مراقب جبهه فرهنگی باشیم، خاطرنشان کرد: آمریکا ما را رها نمی کند و هدف پلیدش از بین بردن حکومت اسلامی و اسلام است. وی با تاکید بر اینکه باید در مقابل شیطان بزرگ آمادگی همه جانبه داشته باشیم، گفت: در حال حاضر نیروهای ارتش، سپاه و بسیج با اتحاد در کنار هم ایستاده اند و جای نگرانی وجود دارد. معاون هماهنگ کننده نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشور به تناسب شرایط، در آمادگی کامل به سر می برد، گفت: دشمن اگر خیال حمله دریایی، زمینی و هوایی داشته باشد نیروهای مسلح کشور به صورت زمینی و هوایی و دریای از کشور محافظت می کنند. امیرسرتیپ آراسته در پایان به هماهنگی میان نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: ارتش به همراه سپاه و بسیج گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند و برای جنگ با آمریکا به دل هراسی راه نمی دهند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود