28 مهر 1394
شماره خبر: 151311

بسیج پشتوانه مناسبی برای دانشگاه ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بسیج پشتوانه مناسبی برای دانشگاه ها است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بسیج را بهترین پشتوانه برای رسیدن به اهداف روسای دانشگاه ها دانست و گفت: اهداف روسای دانشگاه ها همان دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.
سردار علی استاد حسینی در جلسه انتخاب رئیس و هیات رئیسه شورای هم اندیشی دانشگاه های البرز و بسیج که در دفتر ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شده بود، افزود: دانشگاه ها خط مقدم دفاع از ارزش ها هستند و اگر اساتید و روسای دانشگاه ها به عنوان فرماندهان جنگ نرم بتوانند دانشجویان را به عنوان افسران جنگ نرم داشته باشند می توانند به اهداف خود برسند.وی اظهار داشت: بسیج می تواند پشتوانه خوبی برای رسیدن روسای دانشگاه ها به اهدافشان که همان دفاع از نظام جمهوری اسلامی است، باشد. وی گفت: رهبر معظم انقلاب در راس نظام جمهوری اسلامی گفتمانی خاص و خواسته هایی دارند که بایستی ما آن را در دانشگاه ها تبیین کنیم. استاد حسینی افزود: امروز کسی که در میان صحنه ایستاده و دفاع از ارزش های انقلاب و مبارزه با ظلم که در راس آن ها آمریکا و صهیونیست است می کند، رهبرمان است که سینه ستبر کرده و از ما نیز مطالباتی دارند و از ما می خواهند تا در مقابل نفوذ دشمن بایستیم. وی بیان داشت: رهبر طی 8-7 ماه گذشته گفتمانی داشتند که همان گفتمان حسین بن علی (ع) است که در مقابل ظلم ایستادن و دفاع از حق کردن است. وی گفت: اگر در مقابل دشمن کوچکترین نرمشی داشته باشیم دشمن ما را تا پشت درب خانه هایمان دنبال می کند و دشمنان امروزه منطق نمی دانند. فرمانده سپاه استان البرز اضافه کرد: منطقی که آن ها دارند با تعریفی که ما به عنوان یک مسلمان شیعه از آزادی داریم فرق دارد بطوریکه ما مبارزه با ظلم را حق می دانیم ولی آنها نه و این موضوع در گفتمان رهبری صدق می کند و فرماندهان جنگ نرم بایستی آن را در دانشگاه ها پیاده کنند. وی اظهار کرد: اگر پیاده کننده دستورات مقام معظم رهبری نباشید در مسوولیتی که گرفته اید خیانت کرده اید زیرا مشروعیت خود را از ولی فقیه گرفته اید. وی گفت: ما به دنبال آن هستیم که شورای هم اندیشی بسیج و مراکز آموزش عالی به دنبال دفاع از نظام جمهوری اسلامی باشد.
در این نشست که مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز و روسای دانشگاه های استان حضور داشتند، بهروز میرزا رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به عنوان رییس شورای هم اندیشی انتخاب شد. همچنین روسای دانشگاه های خوارزمی، پیام نور، علوم پزشکی، علمی کاربردی و مسوول نهاد رهبری دانشگاه های استان البرز به عنوان اعضای هیات مدیره این شورا معرفی شدند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود