29 مهر 1394
شماره خبر: 151401

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز


اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال بابت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد استان البرز پرداخت شد.
علی سالارکیا مدیر کل کمیته امداد با بیان این خبر گفت : این رقم در آستانه سال تحصیلی جدید ، بابت کمک هزینه تحصیلی برای خرید ملزومات دانش آموزان و دانشجویان به حساب مددجویان واریز شد .
وی اظهار داشت : پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش از منابع امدادی تامین گردیده است. این مسئول تصریح کرد : همه ساله با آغاز سال تحصیلی جدید علاوه بر حمایتهای مالی امداد ، تعدادی از نیکوکاران و حامیان نیز به دانش آموزان نیازمند مساعدت می کنند . سالارکیا افزود : دانش آموزان و دانشجویان ، آینده سازان این کشور هستند و ارائه خدمات فرهنگی به آنها از مهمترین برنامه ها و خدمات کمیته امداد است . وی بیان کرد : برگزاری دوره‌های آموزشی ، کلاس‌های تقویتی و مشاوره‌های تحصیلی از دیگر خدمات فرهنگی این نهاد به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت است . مدیرکل کمیته امداد استان البرز خاطرنشان کرد : اعطای کمک هزینه های تحصیلی ، ایاب و ذهاب ، کلاسهای تقویتی و جبرانی دوره های آموزشی و اردوهای منطقه ای از مهمترین خدمات فرهنگی ارائه شده به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد این استان است . وی یادآورشد : اين نهاد با اجراي طرح هاي مختلف سعي در افزايش مشاركت مردم و نهايتاً ارائه خدمات مطلوبتر به محرومان دارد و دراين ميان حضور مردم و اختصاص كمك هايشان به اين نهاد حاكي از اعتماد مردم به كميته امداد دارد . سالارکیا همچنین گفت : کمیته امداد استان البرز دست همه نيكوكاران و مردم نوعدوست را به گرمي مي فشارد و آمادگي دارد ضمن تعامل دو سويه ، بين خيرين و نيازمندان ارتباط برقرار نمايد .

ميهمان
پاسخ 14/08/1397 - 05:56 بنیامین کشاورز مقدم

سلام 

از برج ۲سال ۹۷ تا الان هیچ هزینه یا وسایلی به پسرم ندادند.

بنیامین کشاورزمقدم کلاس ۵ هست و مددکار ما آقای کریم بامری است و تا الان جواب سلام ما رو نمیده.

استان س و ب،شهرستان ایرانشهر،کمیته امداد امام خمینی ( ره) با ریاست حاج تراقوه ای.

فقط در اخبار وعده سر خرمن به مردم میدید و مردم تنگدست و ساده لوح رو بیشتر عذاب میدید و آه یه مظلوم زود میگیره.

لااقل تاریخ رو اعلام نکنید که اینا باور میکنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود