13 آبان 1394
شماره خبر: 152171

دانش آموزان همیار محیط زیست در روز عاشورا تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دانش آموزان همیار محیط زیست در روز عاشورا تجلیل شدند


اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز همزمان با یوم الله 13 آبان، از دانش آموزان همیار محیط زیست در روز عاشورا تقدیر و تجلیل کرد.
مسئولین اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز و شهرستان کرج با حضور در دبیرستان دوره اول دخترانه 13 آبان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از دو تن از دانش آموزان این دبیرستان که در روز عاشورای حسینی اقدام به پاکسازی شهر در راستای حفظ و پاکیزگی محیط زیست کرده بودند، تقدیر کردند. همزمان با روز عاشورای حسینی در گروه های اجتماعی فراخوانی در سراسر کشور برای دوست داران محیط زیست با عنوان قرار سبز منتشر شد که این فراخوان مبنی بر همیاری هموطنان بر پاکیزگی محیط شهری و جمع آوری ظروف پلاستیکی یک بار مصرف در اطراف هیئات و دسته جات عزاداری منتشر کردند.
به همین منظور در ظهر روز عاشورای حسینی 10 نفر از دانش آموزان کرجی در حرکتی نمادین با حضور در اطراف یکی از هیئات مذهبی مرکز کرج ظروف پراکنده شده در اطراف این هیئت را جمع آوری کردند.
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز در حاشیه این آیین تجلیل به خبرنگار ایرنا گفت: حفظ محیط زیست در آیات قرآن کریم، احادیث ائمه اطهار (ع) و تاکیدات مقام معظم رهبری به عنوان یک امر به معروف معرفی شده است. پیمان رشیدی افزود: این دانش آموزان در روز عاشورای حسینی آمران به معروف واقعی بودند تا به مردم و عزاداران یادآوری کنند که در کنار عزاداری اخلاق زیست محیطی را نیز رعایت کنند. در این آیین ملیکا و مبینا زارعی دانش آموزان پایه هشتم و نهم تقدیر نامه هایی را از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز دریافت کردند. همچنین ساحل تقی زاده، علی استاد رحیمی، دانیال نریمانی، محمد- منصوره- پوران- توران و مهسا جمشیدی دیگر دانش آموزان شرکت کننده در این طرح سبز هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود