16 آبان 1394
شماره خبر: 152276

پرونده 46آرایشگاه زنانه متخلف دراستان البرزبه تعزیرات حکومتی ارجاع شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پرونده 46آرایشگاه زنانه متخلف دراستان البرزبه تعزیرات حکومتی ارجاع شد


معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت ، معدن وتجارت البرزگفت : پرونده 46 واحد متخلف آرایشگاه زنانه دراین استان به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
فرید رضا افزود: طرح ویژه نظارتی آرایشگاه های زنانه دراستان البرز ازاول آبان ماه جاری به صورت ویژه آغازشده است. وی اضافه کرد: این واحدهای متخلف از 75 واحد بازرسی شده دراستان البرز است .
وی گفت : همچنین دراین مدت 15 واحد صنفی متخلف آرایشگاه زنانه پلمپ و چهارواحد نیز اخطار پلمپ دریافت کردند. رضا خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این تخلف ها بیش از 975 میلیون ریال برآوردشده است .
وی خاطرنشان کرد : با توجه به گسترش فعالیت آرایشگاه های زنانه در سطح استان البرز، تاکنون طرح های نظارتی ویژه ای برای این صنف اجرا شده است. وی افزود: این طرح نظارتی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت معدن و تجارت ، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و پلیس امنیت اخلاقی در حال اجرا است . وی گفت : با توجه به حضور کارشناسان تمام دستگاه های ناظر در بازرسی های صورت گرفته، مسائل صنفی، انتظامی و بهداشتی بررسی و با متخلف ها برابر مجازات های تعزیری و قضایی برخوردی قاطع و بدون اغماض صورت می گیرد. وی افزود : بر اساس قانون نظام صنفی و آیین نامه های مربوطه، قوانین مشخصی برای فعالیت و همچنین نوع خدمات در این صنف تدوین شده که سرپیچی از آن به هر نحو تخلف محسوب می شود. رضا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن 124 اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود