19 آبان 1394
شماره خبر: 152567

وضعیت ندامتگاه کرج تغییر بسیار زیادی داشته است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

وضعیت ندامتگاه کرج تغییر بسیار زیادی داشته است


محمد قیومی دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان نظر آبادبا اعلام این مطلب گفت :این تغییر رو به جلو نقش مهمی در دست یابی به اهداف پیش رودارد.
محمد قیومی دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان نظر آباد به همراه رسولی ، طباطبایی ،قلی زاده ،نائینیان دادیاران دادسرای انقلاب وعمومی شهرستان نظر آباد و قاضی زاده معاون دادستان و همچنین جان محمدلو و فیض اله زاده و شهسواری از کارکنان آن دادسرا ،در معیت سید مجتبی حسینی مدیر ندامتگاه مرکزی کرج از ندامتگاه مرکزی کرج بازدید و از نزدیک در جریان برنامه های اجرائی قرار گرفته و دیداری چهره به چهره در جهت رسیدگی به مشکلات زندانیان داشتند. این گزارش می افزاید : قیومی دادستان شهرستان نظر آباد هدف ازاین بازدیدهارا افزایش تعامل فی مابین دادسرا و زندانها و پیگیری وضعیت قضایی زندانیان محکوم و تحت قرار با حضور مداوم ومستمر همکاران قضایی در زندانو برطرف کردن بسیاری از مشکلات قضائی و حقوقی زندانیان دانست. هیئت مذکور ضمن بازدید از اماکن مختلف ندامتگاه در داخل بند حضور یافته واز نزدیک در جریان اقدامات انجام گرفته در قالب برنامه های کارگروه کاهش آسیب رفتارها پرخطر از جمله فعالیتهای فرهنگی ، قرآنی ، ورزشی و آموزشی با ارائه گزارش توسط حسینی مدیر ندامتگاه مرکزی کرج قرار گرفته وبا دیداری چهره به چهره بازندانیان ضمن جمع آوری درخواستها ی مربوطه به استماع مسائل ومشکلات مطروحه از سوی آنان پرداخته وراهنمائی و ارشادات لازم در راستای پیگیری و حل مسائل طرح شده از جانب بازدیدکنندگان ارائه گردید. . وی در ادامه حضور فعال قضاترا در ندامتگاه کرج بیش از همیشه خواستار شد و تصریح نمود : و دیدار چهره به چهره و همچنین استماع مسائل و مشکلات زندانیان مهمترین عامل تقلیل فشار روحی وروانی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر زندانیان در زندان است و درنهایت کاهش جمعیت کیفری زندانها را به دنبال خواهد داشت
این مسئول قضایی درادامه یادآور شد : استماع حرف دل زندانیان و رسیدگی به موقع ودر اسرع وقت به وضعیت پرونده زندانیان تحت قرار و جلوگیری از اطاله دادرسی وهمچنین ارائه تسهیلات به زندانیان واجدشرایط با مد نظر قرار دادن آیین نامه ، دستور العملها و وضعیت رفتاری شخص زندانی و شرکت در برنامه های اجرایی در زندان می تواند بازخورد مثبتی داشته و از آسیب و انحراف مجدد آنان جلوگیری نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود