26 آبان 1394
شماره خبر: 152996

نفوذ فرهنگی مهمترین نفوذ دشمن به کشور است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نفوذ فرهنگی مهمترین نفوذ دشمن به کشور است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: نفوذ فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است و امری بسیار پیچیده و خطرناک محسوب می شود چراکه سبک زندگی، حجاب و عفاف، آداب و رسوم سنتی کشورمان را هدف قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد موحد در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی خبرنگاران افنخاری بسیج که در محل سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت اخلاق خبرنگاری اظهار داشت: بسیاری از افراد در مشاغل مختلفی همچون ستاره جاویدان می مانند. وی نیت انسان را اولین دلیل جاودانگی افراد دانست و گفت: اگر نیت انسان خالص باشد و در کار خود عمل صالحی انجام دهد پروردگار پاداش وی را می دهد و زیر شاخه ایمان و اخلاق خبرنگاری کنترل دقت، عمل، فکر و اندیشه است. مسیول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز به دومین دلیل اشاره کرد و گفت: طهارت نفس و جسم در تهیه و تنظیم خبر و گزارش بسیار اهمیت دارد چراکه قلم مقدس است و خدا در قرآن بدان قسم خورده است. وی ادامه داد: آغاز هر کاری با نام خدا می تواند موجب بروز موفقیت در آن کار شود چراکه خداوند توصیه های بسیاری بر این مهم دارد. حجت الاسلام موحد در بخش دوم از سخنان خود به راه های نفوذ دشمن به داخل کشور اشاره کرد و کفا: نفود اقتصادی اولین زمینه نفوذ دشمن از نظر مقام معظم رهبری می باشد که بر همین اساس ایشان فعال نمودن مراکز تولید و اقتصاد مقاومتی را مهم دانستند. وی خاطر نشان کرد: نفود امنیتی دومین نفوذی است که توسط دشمن صورت می گیرد و رهبری این مورد را هم مهم دانستند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در خصوص نفوذ فرهنگی دشمن گفت: این راه نفوذ از اهمیت بسیاری برخوردار است و امری بسیار پیچیده و خطرناک محسوب می شود چراکه سبک زندگی، حجاب و عفاف، آداب و رسوم سنتی کشورمان را هدف قرار داده است. وی گفت: بیشترین آمار طلاق متعلق به کشور امریکاست و این در حالیست که به جهت نفوذ فرهنگی به عنوان الگویی برای ایرانیان تبدیل شده است که پوشش، تحصیلات، مهمانی ها و وضعیت فرهنگی جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. حجت الاسلام موجد به چهارمین نفوذ ذشمن به کشور اشاره کرد و افزود: نفوذ سیاسی نفوذی است که آسیب های فراوانی به سیاست های داخلی کشور وارد می کند که فتنه 88 ناشی از همین نوع نفوذ بود چراکه دشمن برنامه ریزی های بسیاری را در این خصوص انجام داده است.
وی در پایان گفت: دشمنان اسلام قصد نفوذ به داخل کشور را دارند و ازهیچ کوششی جهت ضربه به اسلام دریغ نمی کند و خبرنگاران با رسالتی که دارند می توانند در جهت جلوگیری از این نفوذ تاثیر گذار باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود