26 آبان 1394
شماره خبر: 153033

معرفي فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه پيام

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

معرفي فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه پيام


مراسم توديع سرهنگ پاسدار علي خبيري و معارفه سرگرد پاسدار كيومرث نظري فرماندهي يگان سپاه حفاظت هواپيمايي فرودگاه پيام انجام شد.
مراسم توديع معارفه فرماندهي يگان سپاه حفاظت فرودگاه پيام با حضور سردار موسوي فرماندهي سپاه حفاظت هواپيمايي كشور و سردار مولايي جانشين فرماندهي سپاه امام حسن مجتبي ع استان البرز و مهندس مختاري رئيس هيئت مديره و مدير عامل شركت خدمات هوايي پيام جمعي از فرماندهان نظامي و مديران فرودگاهي و اعضاي هيئت مديره پيام و شركتهاي هواپيمايي در روز دوشنبه 25 آبان ماه در فرودگاه پيام برگزار شد . در اين مراسم سردار موسوي عملكرد فرودگاههاي كشور را در سه بخش تسهيلات، امنيتي ، ايمني بر شمار د و ضمن مقايسه و تشريح هر بخش گفت : هر سه بخش و مولفه از نظر اهميت و ارزش كار در يك رديف و طبقه هستند كه با حسن مديريت و با دقت و سرعت و رعايت مسائل امنيتي كامل و كنترل به موقع در سايه تلاش و مراقبت امنيت نيز بدست مي آيد كه بعنوان موتور محركه روان ساز در شرايط عادي ديده نمي شود اما در تهديدات اين مولفه نقش پر رنگ خود را ظاهر مي سازد. فرمانده سپاه حفاظت هواپيمايي كشورافزود : مسئوليت در نظام جمهوري اسلامي يك امانت و فرصت است كه انتظار مي رود افراد از اين فرصت براي حفظ امانت و خدمت بيشتراستفاده كنند و با تحويل اين امانت و ارائه عملكرد خوب كارنامه اي در خشان ارائه نمايند كه هم از نظر مردم قابل تقدير باشد و هم نزد خداوند اجر و پاداش داشته باشد .
توسعه بدون امنيت امكان پذير نيست
در اين مراسم سردار مولايي جانشين فرمانده سپاه امام حسن مجتبي( ع) استان البرز تهديدات متصور در رويكرد استفاده از اشياي پرنده و هواپيما را بر شمرد و اظهار داشت : در كنار تهديدات سنتي كه همچنان باقي است تهديدات جنگ نا همتراز و حركات و ترفند هاي تروريستي مانند آنچه در صحراي مصر براي هواپيما كشور روسيه بوجود آمد از شگردهاي جديدي است كه شناخت بيشتر و مبارزه جدي را مي طلبد . ايشان در ادامه به جايگاه فرودگاه پيام و موقعيت خاص آن و اهميت ويژه آن اشاره كرد و افزود : اين فرودگاه با وجود زير ساختها و امكانات فني كه دارد با توجه به نزديكي به پايتخت در معرض تهديد است كه بايد مورد توجه ويژه امنيتي باشد و هوشياري مسئولين را در اين زمينه مي طلبد . سردار مولايي در ادامه تاكيد كرد : هيچ تو سعه اي بدون امنيت امكان پذير نيست و هيچ امنيتي بدون توسعه پايدار نمي ماند. در پايان با تشكر از زحمات سرهنگ پاسدار علي خبيري و اهداء لوح تقدير از طرف فرماندهي سپاه حفاظت هواپيمايي كشور و رئيس هيئت مديره و مدير عامل شركت خدمات هوايي پيام به ايشان سرگرد كيومرث نظري به عنوان فرمانده جديد سپاه حفاظت فرودگاه پيام معرفي گرديد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود