3 آذر 1394
شماره خبر: 153496

ساخت اولین مرکز سوادآموزی کودکان کار کرج به کمک خیرین نیاز دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساخت اولین مرکز سوادآموزی کودکان کار کرج به کمک خیرین نیاز دارد


مدیر عامل گروه فرهنگی اجتماعی کیانا گفت: تکمیل ساختمان اولین مرکز سوادآموزی به کودکان بازمانده از تحصیل استان البرز به کمک خیرین نیازمند است.
حسن یزدان‌پناه گفت: موسسه فرهنگی اجتماعی کیانا در نظر دارد برای سوادآموزی به کودکان بازمانده از تحصیل البرز که عمدتا کودکان کار را شامل می شوند؛ اولین مرکز سوادآموزی به کودکان بازمانده از تحصیل البرز را راه‌اندازی کند. وی افزود: با پیگیری‌های این موسسه، زمینی برای ساخت این مرکز توسط یکی از خیرین استان در اختیار کیانا قرار گرفت و تاکنون مراحلی از ساخت آن نیز انجام شده است.
یزدان‌پناه با تاکید بر نیاز به کمک خیرین در تکمیل ساختمان این مرکز تصریح کرد: موسسه کیانا از خیرین استان البرز برای تکمیل این ساختمان دعوت می‌کند تا با قدم‌های خیر خود شرایطی را برای سواد آموزی به کودکان بازمانده از تحصیل فراهم کنند. مدیر عامل گروه فرهنگی اجتماعی کیانا ادامه داد: در صورتی که خیرین کمک کرده و مرکز را‌ه‌اندازی شود؛ این اولین مرکز سوادآموزی به کودکان بازمانده از تحصیل در البرز خواهد بود که علاوه بر سوادآموزی به مقولات روانشناختی، مددکاری و امداد و درمان کودکان نیز خواهد پرداخت. وی به برخی از آخرین اقدامات موسسه کیانا اشاره و یادآور شد: از ابتدای مهر امسال موسسه کیانا پروژه آموزش به کودکان کار را شروع کرده و 500 کودک را تحت پوشش دوره های آموزشی خود قرار داده است. یزدان‌پناه افزود: طرح دیگری که توسط این موسسه در استان البرز در حال اجراست؛ طرح ارتقای مسولیت اجتماعی بخش خصوصی است که در آن با شناسایی و سرکشی به کارگاههای حاشیه‌ای، کودکان کار را شناسایی و آموزشهایی را در رابطه باکودکان کار هم به کارفرما و هم به کودکانی که در آنکارگاه کار می‌کنند ارائه می‌دهیم. یزدان‌پناه در پایان با تاکید مجدد بر نیاز به کمک خیرین برای ساخت اولین مرکز سوادآموزی به کودکان بازمانده از تحصیل گفت: خیرین و علاقه مندانی که قصد کمک به این پروژه را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کرج، بلوار باغستان، انتهای گلستان ششم، پلاک 14، گروه فرهنگی-اجتماعی کیانا مراجعه و یا با شماره تلفن 34343382-026 تماس بگیرند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود