8 آذر 1394
شماره خبر: 153808

یک هزارو 204بیمارو مصدوم از خدمات اورژانس البرز بهره مند شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

یک هزارو 204بیمارو مصدوم از خدمات اورژانس البرز بهره مند شدند


معاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: یکهزارو 204نفر بیمار و مصدوم طی یک هفته گذشته از خدمات درمانی اورژانس البرز بهره مند شدند.
آرش رحمتی افزود: این تعداد بیمار و مصدوم با انجام هزار و 158 ماموریت اورژانس خدمات گرفتند. وی ادامه داد: 605نفربه صورت سرپایی درمان شده و 420 نفر به مراکز درمانی در استان البرز انتقال یافتند.
این مسئول اظهار کرد: از این تعداد ماموریت، یک هزار و 72 مورد درون شهری و186مورد ماموریت برون شهری (جاده ای ) و 6 مورد بین مراکز بوده است. رحمتی بیان داشت : درمدت زمان یاد شده 14هزار و 299 تماس با این مرکز برقرار شده که منجربه انجام پنج هزار و 217 مورد مشاوره پزشکی شد. معاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت: همچنین 40درصد از تماس های انجام شده مربوط به مزاحمان تلفنی بوده است . وی با اشاره به کل ماموریت های انجام شده طی هفته گذشته گفت: 84 درصد مربوط به شهرستان کرج ،10درصد مربوط به شهرستان ساوجبلاغ 5 درصد مربوط به شهرستان نظرآباد و 1 درصد نیزمربوط به شهرستان طالقان بوده است. وی افزود: نخستین و مهم ترین گام در برخورد با حادثه دیدگان سوانح مختلف، ضمن حفظ خونسردی، تماس با مرکز فوریت های پزشکی با شماره تلفن 115 و ارایه آدرس دقیق محل حادثه است. رحمتی از شهروندان خواست در تماس با مرکز اورژانس تمام اطلاعات مورد نیاز از جمله نام و آدرس دقیق محل حادثه را اعلام نمایند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود