12 آذر 1394
شماره خبر: 153995

پیاده‌روی و تجمع بزرگ اربعین حسینی (ع) در استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیاده‌روی و تجمع بزرگ اربعین حسینی (ع) در استان البرز برگزار شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: همزمان با اربعین حسینی ظهر امروز پیاده‌روی و تجمع بزرگ اربعین حسینی (ع) در استان البرز برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد صالحی در حاشیه مراسم تجمع و پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: مردم استان البرز نیز همزمان با اربعین حسینی در این تجمع بزرگ شرکت کردند و ارادت خود را به ائمه اطهار و به ویژه امام حسین (ع) و یارانش نشان دادند. وی ادامه داد: در این تجمع که با حضور خیل عظیمی از مردم در این استان برگزار شد، شرکت‌کنندگان در رثای سید و سالار شهیدان بر سر و سینه زدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: عاشقان امامت و اهل‌بیت (ع) همزمان با اربعین حسینی از دو منطقه میانجاده و میدان دانشگاه در حصارک کرج به سمت امامزاده محمد (ع) راهپیمایی کردند، در این راستا عزاداران حسینی پس از حضور در بارگاه امامزاده محمد (ع) که از جمله امامزاده‌های واجب‌التعظیم استان البرز است نیز به مراسم‌های ویژه این روز پرداختند. براساس این گزارش،‌ مردم در شهرستان‌های مختلف این استان از جمله ساوجبلاغ،‌ نظرآباد،‌ اشتهارد و طالقان نیز با حضور در تکایا و مساجد و بقاع متبرکه به عزاداری پرداختند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود