1 آذر 1391
شماره خبر: 15468

افزایش دمای هوای البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افزایش دمای هوای البرز

سپیدار آنلاین: مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز گفت: طی روزهای آینده و در تعطیلات آخر هفته شاهد افزایش دمای هوا و قطع بارندگی‌ها در استان خواهیم بود.
منصور رحمانیان اظهار داشت: شاهد ورود یک سامانه بارشی به آسمان کشور از سمت غرب بودیم که باعث نزولات آسمانی به شکل باران در سطح شهرها و برف در ارتفاعات شد.
وی تصریح کرد: مردم استان البرز نیز از این نعمات الهی بهره‌مند شده و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد باران در شهرها و برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان بودیم.
قطع بارندگی‌ها در استان البرز
مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا هوای ابری و بارش باران در استان تداوم خواهد داشت، گفت: سامانه بارشی که وارد آسمان کشور در ابتدای هفته شده بود، در حال ترک مناطق غربی و مرکزی کشور از جمله استان البرز است. رحمانیان ادامه داد: بنابراین ما از صبح امروز شاهد کاهش ابرها در آسمان استان البرز به همراه وزش باد خواهیم بود که این امر به معنی قطع بارندگی‌ها است. وی با اشاره به ایام محرم و برگزاری هیئت‌های مذهبی و حرکت دسته‌های سوگواری و عزاداری در سراسر کشور از جمله استان البرز گفت: براساس نقشه‌های موجود و تحلیل داده‌های علمی پیش‌بینی می‌شود که بارش باران در استان البرز قطع شده و به مرور ابرها نیز آسمان این منطقه را ترک خواهد کرد. رحمانیان افزود: به همین علت در روزهای چهارشنبه تا جمعه شاهد افزایش حدود 2 الی 3 درجه‌ای دمای هوا در روز و 1 تا 2 درجه‌ای در شب‌ها خواهیم بود. وی در پایان تاکید کرد: البته باید توجه داشت که این اطلاعات از تحلیل داده‌های آماری کسب شده و به صورت پیش‌بینی احتمالی به مردم اعلام می‌شود و جنبه قطعی ندارد.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود