28 آذر 1394
شماره خبر: 154875

استان البرزقطب منتخب کشوری برگزاری آزمون فوریت های پزشکی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

استان البرزقطب منتخب کشوری برگزاری آزمون فوریت های پزشکی


پنجمین دوره آزمون عملی کارشناسی ناپیوسته رشته ی فوریت های پزشکی و همچنین پنجمین دوره آزمون عملی کاردانی نیمه متمرکز این رشته هم اکنون در مرکز آموزشی فوریتهای پزشکی دانشگاه در شهر جدید هشتگرد در حال برگزاری است و تا پایان روز چهارشنبه دوم دی ماه ادامه دارد.
دکتر امیر عباس واعضی مدیر امورآموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمن اعلام این خبر افزود :استان البرز به همراه استان های شیراز –مشهد –کرمانشاه – یزد و همدان از قطب های منتخب کشوری جهت برگزاری مرحله دوم آزمون فوریت های پزشکی در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد. وی در ادامه گفت : استان البرز قطب برگزارکننده ی آزمون مرحله دوم شرکت کنندگان رشته فوریت های پزشکی از استان های آذربایجان شرقی ، اردبیل ، مازندران، سمنان ، گیلان ، قزوین ، قم ، تهران و البرز است. دکتر واعظی تصریح کرد: نتایج نهایی آزمون پس از انجام و بررسی مصاحبه ی علمی و ورزشی، معاینات پزشکی ،سنجش ارگونومی ،مصاحبه سلامت روانی و صلاحیت عمومی به سازمان سنجش کشور و وزارت بهداشت اعلام خواهد شد و نتایج نهایی از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.
دکتر واعظی در پایان روند برگزاری مرحله ی دوم آزمون فوریت های پزشکی را مطلوب دانست و اظهار داشت: 200نفر در مقطع کاردانی و 345 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای شرکت در مرحله دوم آزمون فوریت های پزشکی پذیرفته شده اند که از این تعداد حداقل 20 نفر در مقطع کاردانی و 25 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این آزمون پذیرفته خواهند شد گفتنی است آزمون عملی کاردانی نیمه متمرکز رشته فوریت های پزشکی در روز های 28 و 29 ام آذر ماه و آزمون عملی کارشناسی ناپیوسته این رشته در روزهای 30، 1 و 2 ام دی ماه برگزار می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود