30 آذر 1394
شماره خبر: 155004

تداوم آماده‌باش اورژانس البرز تا اطلاع‌ ثانوی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تداوم آماده‌باش اورژانس البرز تا اطلاع‌ ثانوی


مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: به دلیل آلودگی هوا، آماده‌باش این مرکز تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط جوی ادامه خواهد داشت.
مهرداد بابایی اظهار داشت: به دنبال افزایش آلاینده‌های جوی و شرایط خاصی که در برخی از استان‌های کشور از جمله البرز شاهد هستیم، اورژانس طرح آماده‌باش تمام نیروهای خود را به اجرا گذاشت.
وی افزود: این طرح از ابتدای هفته در استان البرز آغاز شده و هر لحظه آماده تماس‌های مردمی و خدمت‌رسانی به شهروندان هستیم. مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه طرح فوق تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه آلودگی هوا در روزهای آینده نیز ادامه دارد، آماده‌باش نیروهای امدادی اورژانس در استان البرز تا اطلاع ثانوی تداوم خواهد داشت. بابایی بیان داشت: بر اساس آماری که طی روزهای شنبه و یکشنبه در اختیار داریم، میزان تماس‌های مردمی به دلیل آلودگی هوا با کارشناسان اورژانس در استان البرز افزایش داشته و تلاش کردیم تا در کمترین زمان ممکن، برای امدادرسانی به شهروندان اقدام کنیم. وی افزود: توصیه ما به شهروندان این است که در صورتی که کار ضروری ندارند، از منازل خود خارج نشده و در محیط‌های شلوغ و پرتردد حضور نیابند. مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی استان البرز ادامه داد: گروه‌های حساس از جمله سالمندان، بیماران و کودکان باید احتیاط بیشتری داشته و از حضور در مناطق پرجمعیت و آلوده مانند خیابان‌های اصلی شهرستان کرج که آلایندگی بیشتری دارند، بپرهیزند. بابایی با بیان اینکه تعطیلی مدارس فرصت مناسبی است تا شهروندان کمتر در معابر عمومی و خیابان‌ها حضور یابند، گفت: امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم، در روزهای آتی شاهد اتفاق ناگواری در استان البرز نباشیم. وی در پایان تاکید کرد: با این وجود اورژانس استان البرز آمادگی کامل داشته تا در صورت نیاز برای امدادرسانی به شهروندان اقدام کند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود