12 دی 1394
شماره خبر: 155662

بسترسازی دانشگاه آزاد البرزبرای جذب دانشجوی خارجی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بسترسازی دانشگاه آزاد البرزبرای جذب دانشجوی خارجی


رئیس هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان البرز از اهتمام این دانشگاه برای ارتقای سطح علمی و آموزشی و بستر سازی برای جذب دانشجوی خارجی خبرداد.
دکتر بهروز میرزا در نشست هم اندیشی اساتید دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد کرج افزود: براین اساس رعایت قانون و مقررات باید سرلوحه همه اساتید و مسئولان دانشگاه آزاد البرزقرار گیرد.
وی بیان داشت:اعتلای دانشگاه آزاد البرز و زیر مجموعه آن هدف اصلی مسئولان این دانشگاه است. رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت:تبدیل وضعیت دانشکده حقوق و علوم سیاسی و گسترش فعالیت های آموزشی آن در مقاطع تحصیلی دکترا وکارشناسی ارشداز اولویت ها است. میرزا بر استفاده موثر از توان هیات علمی و دانشجویان در اداره دانشگاه تاکید کرد و گفت: کمک در حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان البرزبا مشارکت اعضای هیات علمی دانشگاه و دانشجویان در اجرای طرح های کلان استان با رعایت اصل اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان و نگاه پیوست فرهنگی به عنوان یک هدف مهم از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی استان است.دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز حدود 35 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود