15 دی 1394
شماره خبر: 155910

مراسم معارفه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم معارفه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز برگزار شد


مراسم معارفه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با حضور معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و مسئول و اعضای شورای ناحیه بسیج دانشجویی و جمعی از بسیجیان برگزار شد.
مراسم معارفه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با حضور دکتر نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و مسئول و اعضای شورای ناحیه بسیج دانشجویی و جمعی از بسیجیان برگزار شد. در این جلسه سرهنگ پاسدار دکتر نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن عرض تبریک به دلیل کسب رتبه هشتم کشوری ناحیه بسیج دانشجویی و روند رو به رشد آن از اعضای شورای ناحیه قدردانی کرد. دکتر نمکی افزود: رمز موفقیت در انجام کارها توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) می باشد و با اشاره به پشتوانۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که قران و خون شهدا می باشد تاکید کرد، از شهدا مخصوصاً شهدای مدافع حرم باید درس ایثار و جهاد را گرفت و در مسیر حق ثابت قدم بود. در ادامۀ این مراسم سعید بهرامی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورا جهت ارتقاء رتبه ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در سطح کشور و تشکر از زحمات جناب آقای شاه حسینی در سمت بازرسی، مسئولیت جدید ایشان را در جانشینی تبریک گفته و با اشاره به تجربه وی آرزوی موفقیت برای مجموعه بسیج دانشجویی کرد. در پایان جلسه شاه حسینی ضمن بیان این مطلب که بسیج دانشجویی به عنوان یادگار ارزشمند از امام راحل امروز به عنوان نیروی فکری، تحلیلی و محتوایی انقلاب اسلامی می باشد گفت: با بکارگیری نیروهای ارزشی و جوان باید تلاش بسیاری برای رسیدن به تحقق اهداف انقلاب اسلامی انجام داد. وی افزود : یکی از اصلی ترین موضوعات پیش روی بسیج دانشجویی کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تربیت مدیران طراز انقلاب اسلامی است. تحقق این موضوع وحدت بیش از پیش حوزویان و دانشگاهیان و ایجاد ساختار تولید محتوای متناسب با نیاز جامعه ی هدف است که بی شک اندیشکده های بسیج دانشجویی و پژوهشگاه های حوزه و دانشگاه نقش بسیار زیادی در اجرا و تولید این محتوای مورد نیاز جامعه ی هدف دارند.
شاه حسینی خاطر نشان کرد: توجه به اصول مدیریت اسلامی و اجرای تمام قد این نوع مدیریت باید در برابر مدیریت پر از غلط غربی که جوامع گوناگون را در سردرگمی فرو برده مورد مطالعه و پژوهش قرار گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود