15 دی 1394
شماره خبر: 155916

محکومیت جنایت آل سعود توسط مسئولان دانشگاه آزاد البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

محکومیت جنایت آل سعود توسط مسئولان دانشگاه آزاد البرز


مسئولان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با صدور بیانیه ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته در عربستان سعودی را محکوم کردند.
در این بیانیه که روز سه شنبه در اختیار ایرنا البرز قرار گرفت ، جنایات آل سعود را بیانگر سردرگمی این رژیم در سیاست داخلی و خارجی عربستان سعودی توصیف شده است.
متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقو ماعاهدوالله علیه فمنهم من قضی نهبه و منهم من ینتظر و مابدلو تبدیلا
شهادت رهبر شیعیان در عربستان نشانگر واقعیت تلخ تسلط افراط گرایی تکفیری وسلفی وبی تدبیری و ناتوانی دولت ریاض واستیصال قدرت سیاسی آن کشور در عرصه بین الملل می باشد. این اقدام جنایت آمیز بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شعیان واهل سنت است. هنوز از هفته وحدت، هفته ای نگذشته بود که آل سعود دست نشانده،درصدد شکاف و ایجاد رخنه درمیان اتحاد مسلمین شدند ودل میلیونها مسلمان را جریحه دارکردند . اسلام عزیز به این شهادت ها زنده است. خون شهید نمرها ویاران باوفایش همواره جوشان وخروشان وسیلی خواهد بود که بنیان های آل سعود را ویران خواهدکرد . شهید نمرزنده است اوخاری درچشم آل سعود بود. ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون . آیاشهید نمراسلحه بدست گرفته بود وعملیات نظامی انجام می داد یا وظیفه او جزء ارشاد وهدایت امربه معروف ونهی از منکرو آزادی حقیقت چیز دیگری نبود الذین یبلغون رسالات الله یخشونه ولایخشون احد الا الله بی تردید دست انتقام الهی گریبان سیاستمدراران سعودی را خواهد گرفت واین خون اثر خودش را خواهد گذاشت وبهای شجاعت او کمتر از شهادت اجحاف بود. عربستان این بار در باتلاق دیگری قرارگرفته وشاخص در دخالت های فرقه ای شده واین نشان از شکست سیاست این کشور در عراق، سوریه ، یمن و لبنان و بی ثباتی او در قدرت تصمیم گیری و درگیریهای داخلی در رقابت میان خاندان ووابستگی در مسائل خارجی است قطعا تبعات خطرناک وسنگینی در منطقه برای او رقم خواهد خورد. این ، مسئولیت جهان اسلام را بیشتر از گذشته سنگین می کند که پاسخ محکمی به این تسویه حسابهای سیاسی ومذهبی این کشور بدهد.
امید است مدعیان حقوق بشر این بار از رفتار دوگانه و متناقض درقبال این جنایت بپرهیزند وبه موقع موضع گیری کنند و با محکومیت آن به وظیفه حود جامع عمل بپوشانند و درغیر این صورت سکوت مدعیان دموکراسی وحقوق بشر کارنامه آنان راسیاه تر از گذشته واعتبار آنان را زیر سئوال خواهد برد. مادانشگاهیان و اساتید ودانشجویان وکارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج شهادت این عالم برزگواررا به ساحت مقدس حضرت ولی الله اعظم امام زمان ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا و نایب برحقش مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی ومراجع اعزام تقلید و اساتید بزرگوار و پیروان اهل بیت (ع )در سراسر جهان و به همه آزادی خواهان عالم تسلیت عرض نموده واین حرکت ددمنشانه را محکوم می نماییم وعواقب هولناک این جنایت را برعهده خاندان کثیف آل سعود می دانیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود